Ricínový olej od Soaphorie

Takže po dlhej dobe sa konečne dokopávam k tomuto článku na podnet pár mojich známych, ktorých moje slová o tomto oleji zaujali a chceli by sa o tom dozvedieť viac. Písať každému to isté mi prišlo dosť odveci a teda vhodným riešením sa mi zdalo napísať o tom blog. Takto si to bude môcť prečítať každý, kto nad týmto olejom zvažuje. :)
Pre dojmy a keci o tom na čo všetko je tento olej dobrý, klik na článok :)




Tak ako prvé vypíšem moje dojmy z tohoto oleja. :)
Kúpila som ho viacmenej náhodou, že reku vyskúšam, nezabije ma to, prípadne to nebude účinkovať ako nič iné. Kúpila som si ho hlavne kvôli fľakom a suchým miestam na pokožke.

Čo sa týka balenia, fľaštička je taká akurát, za 3,30€ sa to oplatí si myslím, vydrží pomerne dlho, mne pri natieraní polovice tela vydržal mesiac :) Je mastný, takže ho nejak strašne veľa netreba. A práve preto že je mastný, odporúčam ho natierať skôr na noc, aby sa poriadne vstrebal  a Vy ste neboli zbytočne mastní počas dňa. :)
Bol to môj prvý výrobok od Soaphorie, ak sa mám priznať a to sa priznám s rukou na srdci, veľa som tomu nedávala, nečakala som od toho takmer nič. Ani od značky, ani od ricínového oleja.

No aké bolo moje prekvapenie už po pár dňoch !:)

Skúšala som ho natierať hádam na všetko, už len zo zvedavosti a aby som ho otestovala,čo dokáže.
Začala som teda s tými mojimi fľakmi čo mi ostali po akné a podobných hnusných veciach.. Mám ich roky, nič mi nikdy na ne nezabralo, ani kadejaké mazaníčka od kožného. Tomu som sa už aj tak pár rokov vyhýbala, nedobré skúsenosti..  Každý večer po sprche som si to ponatierala, poriadne vmasírovala do pokožky, obliekla si svoje pyžamká s detským motívom a šla som spinkať :) (Prípadne pracovať no :P) Koža bola už ráno jemnejšia, hydratovanejšia, taká krajšia na dotyk. Po pár dňoch som spozorovala, že moje dlhoročné hnusne tmavé fľaky blednú, ustupujú, jazvičky a stále zapaľujúce sa miesta sa hojili. Suchá koža bola čoraz menej suchou.
Ostala som úplne šokovaná, vytešovala som sa ako malé dieťa na Vianoce z darčekov. Pre mňa to bola obrovská zmena po tých rokoch, človek sa hneď aj lepšie cíti :)

Takže zhrniem také to moje hodnotenie:

Plusy:

- olej je naozaj ako nejaká mágia, skutočne pomôže
- výsledky vidieť pomerne skoro
- pokožka ostáva skutočne hydratovaná a dlhodobo, nie na hodinu dve ako po väčšine krémov
- nie je parfumovaný, ani nezapácha

Mínusy:


- nenašla som žiadne, olej som si kúpila znova a plánujem do budúcnosti zas, je naozaj skvelý a má mnoho využití (nižšie v článku).

Značka ma nadchla na toľko, že sa jej hodlám ostať verná a kupovať od nich aj ďalšie výrobky.


Pre tých zvedavejších, na čo všetko sa dá použiť ricínový olej :
- vrásky na tvári a krku (to mňa našťastie ešte netrápi)
- vlasy, suchá pokožka hlavy
- riasy
- nechty, ruky
- vhodný na strie
- suchú pokožku
- na jazvy, má neskutočne hojivý účinok
- bolesti svalov


čosi všeobecne o ricínovom oleji;
- ľudovo sa mu hovorí aj Kristova ruka (kto ho použil pochopí)
- ricínový olej je bez farby, chute a zápachu, čo sa týka farby môže byť takej žltkastej farby, (vid obrázok)
vyznačuje sa silnými hojivými účinkami (čo môžem len potvrdiť)

AVŠAK !!

Hoc je ricínový olej neskutočne účinný, pomôže vyliečiť veľa vecí, treba ho používať s mierou, nie je to klasický olej a treba sledovať reakciu tela. Ak by sa vyskytli nejaké nežiadúce účinky, treba ho okamžite prestať používať.

Ricínový olej a starostlivosť o pokožku:

Čistý ricínový olej sa aplikuje na vysušenú a poškodenú pokožku,
napomáha hydratácii a regenerácii, zjemňuje pokožku.
Pre vysokú viskozitu sa však v priamej aplikácii na telo často riedi jemnejšími olejmi, ktoré pomôžu ricínový olej vstrebať,
 odporúča sa ho kombinovať napríklad s panenským tekvicovým olejom. Ja ho však používam čistý, vzhľadom na to že sa ním natriem večer sa do rána vstrebe, a ak náhodou nie, ranná sprcha ho zmyje. :)

Ricínový olej je taktiež účinný pre spomalenie tvorby vrások. Dá sa použiť aj ako regeneračná pleťová maska.
Aplikuje sa na oblasť krku a dekoltu, uplatňuje sa zárpveň aj pri odstraňovaní pigmentov na pokožke.

(To bol ten môj hlavný problém)

Starostlivosť o riasy, nechty a vlasy:
Riasy
Nie je o žiadnym tajomstvom, že ricínový olej dokáže posilovať a stimulovať rast rias.
Využíva ho neskutočné množstvo žien, či už v čistej podobe alebo v prípravkoch kde je tento olej obsiahnutý.

Na riasy sa najlepšie nanáša vatovou tyčinkou alebo starou kefkou od riasenky. :) Treba však dávať pozor aby sa olej nedostal do očí, ak ich máte citlivé ,môžete ich mať podliate ako nejaká príšerka z filmu :P

Používam ho aj na riasy a je naozaj dobrý. Sú hustejšie, dlhšie a myslím že aj odolnejšie :)

Dá sa nanášať aj na obočie, ak ho má niekto riedke a chce ho zhustiť.

Nechty

Pre posilnenie nechtov sa týmto olejom pravidelne potierajú a masírujú nechtové lôžka.
Odporúča sa nechať ho pôsobiť pol hodinku a potom prebytočný olej zotrieť. Avšak ja aj toto nechávam na noc a zatiaľ sa vždy strebal celý.
Ak ste niekedy mali problém ako som mávala ja, štiepivé, lámavé a krehké nechty, tento olej to pomôže vyriešiť. :)


Vlasy:
Tento olej sa takisto aplikuje na suché a poškodené končeky vlasov, ktoré dokáže regenerovať.
S tým našťastie problém nemám, no vyskúšala som vlasový zábal už len z toho dôvodu, že som chcela ukľudniť chorú pokožku hlavy :)

Takže postup:

- Zábal z ricínového oleja sa aplikuje na suché, no samozrejme čisté vlasy
- pár kvapiek ricínového oleja nanesieme na vlasovú pokožku a jemnými krúživými pohybmi hlavu dôkladne olej vmasírujeme
ak máte husté vlasy ako ja, tak good luck :D
- akonáhle je olej aplikovaný na vlasovej pokožke, aplikujeme ho aj na celé vlasy
ja som ním len trocha prebehla vlasy, viac by sa malo zamerať na končeky vlasov
- po nanesení oleja vlasy zabalíme do potravinárskej fólie a udržujeme v teple
po takej pol hodinke vlasy poriadne ale naozaj poriadne opláchneme a potom ich treba ešte umyť šampónom. odporúča sa však nejaký jemný :)

Dá sa využiť ešte mnoha spôsobmi, všetko som však neskúšala. a preto prikladám odkaz na túto stránku, odkiaľ som sa o ňom vlastne naučila (až po kúpe) na čo všetko sa dá použiť. Stránku nájdete TU v českom jazyku. :)

To by bolo z mojej strany o tomto oleji všetko, na záver už iba prikladám odkazy na úžasnú značku:
SOAPHORIA
a na geniálny e-shop, kde pracujú milí a ochotní ľudia :)
BIOBEAUTY
Share on Google Plus

About Nikki Devon

2 komentárov:

  1. skvelé, ďakujem za recenziu, presne tento olej potrebujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niet zač :) Určite ho trebba vyskúšať, je dosť univerzálny a pomôže na veľa vecí, vždy ho mám doma a momentálne ho používam predovšetkým na nechty :D

      Odstrániť