Mydlá z Farmy

Myslím, že značku predstavovať netreba, verím tomu, že ste o nich už určite počuli. Ja som o nich počula veľmi veľa, no musela som domíňať svoje zásoby prípravkov na pleť skôr, ako som sa rozhodla ich vyskúšať. Ako dopadol môj test ? :)




Dlho som sa rozhodovala, ktoré si vyberiem, všetky vyzerali tak super.. Nakoniec som sa rozhodla pre Divé maky.

Stránka ponúka tento opis:

Luxusné spojenie makového oleja s kvetinovou vôňou. Makový olej pleť regeneruje, vyživuje a chráni. Dodáva výživu suchej pokožke. Íl suchšiu a vyzretú pleť mineralizuje.
Ylang ylang má upokojujúce a omladzujúce účinky na podráždenú, či vyčerpanú pokožku. Jeho sladká kvetinová vôňa je hlboko zmyselná a erotická. Povzbudzuje nervový systém, rozptyľuje negatívne emócie, navracia chuť do života.Ak potrebujete prebudiť alebo omladiť svoju pokožku a vrátiť svojmu telo radosť, bude toto mydlo správnou voľbou.

Popis znel viacnež dobre, potrebovala som niečo na suchú pokožku, po zime sa mi strašne vysušovala pleť. Zloženie bolo krásne vidieť na zadnej strane obalu:

Mydlo voňalo neskutočne nádherne. Tá vôňa by sa dala vdychovať aj nonstop :) Po rozbalení na mňa vykúkali čiasočky maku v mydle, ktoré na pleť pôsobili ako jemný peeling.

Nechcela som recenziu písať hneď po prvom použití, chcela som otestovať dlhodobejší účinok na pleť a tak som prestala používať akúkoľvek inú kozmetiku na tvár (okrem odličovača :) ) Po umytí tváre týmto mydlom, som mala tak neskutočne skvelý pocit čistoty a prebudenia ako asi nikdy. Po dlhšom používaní suchá pleť zmizla, zbavila som sa akné aj drobných fliačikov po ňom. Toto mydlo je tak strašne geniálne, až som nechápala, prečo som ho nevyskúšala skôr. Normálne mám chuť vyhodiť všetku inú čistiacu kozmetiku na tvár rovno do koša. Nikdy viac nebudem na tvár používať inšie ako Mydlá z Farmy. :) Tak si to teda poďme zhrnúť:
Plusy:

- dosť veľké mydlo
- veľmi dobrá cena
- krásna vôňa
- hydratovaná pokožka
- čistá pleť 

Mínusy:

-  žiadne, som maximálne spokojná :)


Nedávno som prestupovala v Poprade a tak som si tam v jednom bio obchodíku kúpila ďalšie mydlo, keďže toto moje už dochádza, ešte som ho nerozbalila, ale ukázať Vám ho môžem :) 





Mojito je môj obľúbený nápoj, tak prečo si ho nedopriať v podobe mydla :)
Divé maky si môžete kúpiť za 4€ TU, ja ho mám z BioBeauty, stránka ho už však neponúka.

Aká je vaša skúsenosť s Mydlami z Farmy? :)
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára