Novembrový U-box

November prešiel neskutočne rýchlo a máme tu december, posledný mesiac v roku. Celkom rýchlo to ide, nie?:)  Aspoň Vám môžem odkryť, čo v sebe ukrývala novembrová krabička, tak poďme na to :)






Novembrový boxík bol doooosť ťažký. Bola som strašne zvedavá čo ukrýva. Náhľad na krabičku po otvorení vyzeral asi takto:



Produktový list opäť raz podrobne aj s peknou fotografiou, toto ocením vždy. :) Niekedy chceme vedieť o produktoch viac ako nám poskytne samotný obal a vtedy je dobré, keď je poriadne spracovaný produktový list.

Takto vykúkali produkty jeden cez seba pod papierom :)



Šampón a sprchový gél od značky Kallos. Voňali veľmi pekne, v mojom prípade poputovali k darčekom pre jednu z mojich najdrahších priateliek. Momentálne mám veľké zásoby sprchovacieho gélu a šampón mám jeden veľký plus jeden povinný od lekára, takže u mňa by využitie nenašli. :)


Asi najočakávanejším prekvapením bol výrobok od značky MAC, pretože to bolo jediné, čo nám prezradili :) Netušila som, čo od nich bolo do balíčku pribalené a bolo to ozaj prekvapko !:) Modrá ceruzka na oči.  Ceruzkám veľmi neholdujem ako som spomínala v predchádzajúcom článku, no keďže ma veľmi oslovila ceruzka v predchádzajúcom balíčku, určite vyskúšam aj túto a potom dám echo, aká bola. :) Predsa len, je to MAC!:) Napravo je tekutá linka na oči, naozaj čierna, veľmi dobre pigmentovaná. Výdrž je skvelá tiež. Keby ju mám postaviť do rebríčka z linkami, ktoré som kedy vyskúšala v rôznej cenovej kategórii, táto by sa nachádzala v prvej trojke.


Pilník na nechty a pemza v tvare rybky :) Akurát sa mi môj pilník zlomil, takže zase raz žienky v U-Boxe čítali moje myšlienky k veciam, ktoré potrebujem :D Je skvelý, veľmi silný, nechty mám hotové za chvíľku. Čo sa týka pemzy, tá bola síce krásna, ale musela som ju vyhodiť, strašne ale strašne farbila. 



Sponky (nespomeniem si v rýchlosti ako sa to volá odborne :D) a pinzeta. Myslím, že oboje netreba veľmi rozsiahlo komentovať, obe je pre nás ženy potrebné. :) Akurát nedávno som si kupovala presne takéto čierne, pretože moje ťažké husté vlasy nedrží nič okrem veľkých spôn a takýchto sponiek. Potešilo ma to, je to praktické :)


Tento lak na nechty má veľmi krásnu farbu a krásne ukáže aj na nechtoch, ale prosím, ak ho máte, dávajte si pod neho priesvitný lak, hrozne mi zafarbil nechty :D Paletka korektorov napravo. :)


Posledné boli hubky na makeup. :) Niekto radšej pracuje so štetcom, niekto s nimi, niekto úplne bez iba s prstami, ja používam asi všetky tri techniky naraz. :D A moja akurát pred boxíkom putovala do koša, takže znova boli moje myšlienky prečítané. :)



Zhrnutie novembrového prekvapenia :
Plusy:

-  nízka cena, veľa produktov
-  MAC, chápete, MAC
-  veľmi praktické veci, ktoré využije asi každá jedna žena :)

Mínusy:

-  trochu ma zamrzela tá pemza, ale nie je to nič strašné :)




Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára