Bioderma, alebo ako som začala so starostlivosťou o zničenú pokožku

Takže, po dlhej dobe sa opäť ozývam a našla som si čas napísať sem pár riadkov. Ako už názov vypovedá, tento článok sa bude týkať značky Bioderma, ako som sa k nej dostala, moje názory a postrehy (zase raz sa vykvákam).
Koho to zaujíma, klik na celý článok

Klapka!
Kde začať? Asi na začiatku. Hm, Bioderma. Dosť známa francúzska značka, ponúkaná predovšetkým v lekárniach (asi som ju nikde inde ani nevidela, ak nerátame e-shopy). Všetci si jú chvália, všetci ju ospevujú a ja som aj tak bola skeptická. Ako vždy, nič nové. 


Začala som po nich pokukovať, zvažovať že to vyskúšam, napokon, čo stratím? Aj tak mi nič nepomohlo, zhoršiť sa to hádam nezhorší... A vtedy Bioderma vyhlásila súťaž, v ktorej sa točilo kolesom a pár šťastlivcov mohlo vyhrať produkty zo série Hydrabio. Prišlo mi to vtipné, nikdy som nič nevyhrala v takýchto súťažiach, ale, človek nikdy nevie a skúšala som. Samozrejme, bez výsledku, aj som prestala potom krútiť tým kolesom. Po nejakom týždni som si spomenula a s dávkou pesimizmu kolesom zatočila. A zrazu bum, vyskočila na mňa obrazovka, že vyhrávam produkt Hydrabio Brume 300ml. 

Začala som si niečo o tom čítať, na čo vlastne tá voda slúži. Nikdy som nemala pocit, že by som mala suchú pokožku a potrebovala ju nejak hydratovať, ale aj tak ma tá výhra potešila. Potom sa mi podarilo vyhrať aj v nasledujúcej súťaži krém na ruky Atoderm Mains 50ml. Ten je určený na veľmi suchú až atopickú pokožku.

Strih !
*veľa textu, žiadna fotka, oživ to*

Tie produkty vyzerajú takto:

                                       

No a vraciame sa k tej prvej výhre.
O tejto vode sa dočítate na nete toto:

Popis:
Dermálna voda v spreji upokojuje a osviežuje všetky typy pokožky, vrátane citlivej.

Účinky:

  • upokojuje pokožku pri začervenania, pocitoch horúčosti, svrbenie, reaktívnych prejavoch (po dermatologickom zákroku, epiláciu, holenie, opaľovanie),
  • pomáha obnovovať oslabenú pokožku,
  • osviežujú po fyzickej námahe, počas cestovania,
  • fixuje make-up,
  • odstraňuje zvyšky pleťové masky.


Vlastnosti:


  • vhodná pre dospelých i deti,
  • ideálny pomer minerálnych solí a stopových prvkov,
  • obohatená o upokojujúce látky,
  • rešpektuje všetky biologické vlastnosti pokožky,
  • zabraňuje jej dehydratácii,
  • bez parfumácie,
  • hypoalergénne,
  • nekomedogénny.

Ja som si však povedala, že ju idem skúšať na všetko možné.  Striekala som si to na tvár, telo.. každú chvíľu.  Najprv som si účinky veľmi nevšimla, potom som ju začala aplikovať na noc pred spaním, po umytí. Nastriekala som sa a šla spinkať. Ráno som sa zobudila, mierila som si to pred zrkadlo, skúmať tú príšeru v ňom, či sa niečo zmenilo. A, zmenilo. Začervenaná pokožka bola v čudu, moje kožné problémy ustúpili a dosť výrazne (jedná sa o fľaky, nezhojiteľné neidentifikovateľné veci, ktoré by boli asi u dermtológa klasifikované ako nejaký druh vyrážky). Bolo to preč. Nechápala som, lebo šlo o veci s ktorými som bojovala od detstva, márne, nič mi nepomohlo, doktor tiež nie, ku ktorému som aj prestala chodiť, čo som spomínala v predchádzajúcom článku. Vtedy som si povedala, že to celé vezmem do rúk a vyliečim si to. Hneď po Bioderme som vyskúšala Bio kozmetiku ku ktorej som tiež bola skeptická a teda ruka v ruke mi Bioderma a ricínový olej (v článku tu) vyliečili takmer všetko. A podotýkam, šlo o problémy ktoré ma trápili cez desať rokov a oni za pol roka akoby mávnutím prútika všetko poslali do preč.
ďalšou výhodou tejto vody je, že v maximálnom teple, táto voda osvieži. stačí si ju nastriekať na tvár a vôbec nevadí, že máte make up. Nezlezie Vám, práveže ho dokonca zafixuje. Voda je neparfumovaná, čo je tiež obrovské plus.

Odvtedy mi táto voda doma nesmie chýbať.  

Druhý produkt, krém na ruky, mi prišiel cca pred mesiacom, no už som ho stihla otestovať. Suchou pokožkou veľmi netrpím, len v určitých oblastiach, ako napríklad lakte. Tie mám suché a čierne ako kominár.  Takže tie hydratujem všetkým možným aby to bolo dobré. :) A tak som teda otestovala aj tento krém práve na nich. Natieram sa prevažne v noci, aby som nebola cez deň lepkavá, no tento krém pomerne rýchlo schne, takže sa dá používať aj počas dňa. Naozaj som mala pokožku o dosť hladšiu, jemnejšiu..
Potom som ho otestovala však trochu netypicky, trápi ma maximálne suchá pokožka hlavy ktorá sa mi po kúskoch odlupuje dole. Vraj atopický ekzém či čo. O šampónoch článok na budúce, takže toto spomeniem len veľmi okrajovo; na miesta kde mi končia vlasy a začína pleť som si potierala na noc tento krém, keďže je na atopickú pokožku, či mi to trochu nestiahne, lebo je to horor vzhľadom na to, že mám čierne vlasy, dosť to vidieť. Alebo aspoň ja mám ten pocit.  A do rána, to bolo dosť stiahnuté. Potom som to nenatierala týždeň, som na to zabudla a vrátilo sa mi to. No akonáhle to potieram, je to slabšie a na druhý deň ma to vôbec nesvrbí.

Dočítate sa o ňom:

Popis:
Výživný krém pre každodennú starostlivosť o vysušenú a popraskanú pokožku rúk.

Účinky:

  • upokojuje pnutia pokožky pri častom umývaní.


Výhody:

  • obzvlášť vhodný v zimnom období,
  • rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva mastný film,
  • jemná hypoalergénna parfumácia (nespôsobuje alergické reakcie).

Ešte som zabudla dodať, naozaj je veľmi jemne parfumovaný a tak príjemne, že to človeka neotravuje. 


Na záver by som povedala asi toľko, že pokožku treba naozaj dôkladne hydratovať. Nemusíte ju mať ani suchú, každý typ pokožky vyžaduje určitú hydratáciu. Zvonku aj zvnútra. To znamená, treba piť veľa (čistej) vody a starať sa o seba. Naozaj veľa problémov vyrieši práve správna hydratácia. Avšak, svoj problém treba naozaj dobre preskúmať a nie sa hneď začať všetkým možným patlať a nariekať, že to nepomohlo. :D
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára