Telové suflé alias to čo je preboha?

Asi tak nejak som reagovala pri slove suflé. A to je na telo? To znie skôr ako niečo do kuchyne... :D A tak som začala googliť. Odpoveď som našla priamo na stránke výrobcov
A znela asi takto:

Telové suflé je vlastne náhrada telového mlieka či krému. Do jeho unikátnej konzistencie sa hneď zamilujete. Vyzerá totiž ako pena, vyšlahaný telový krém, avšak na Vašej pokožke či pleti sa premení na olejovo-mliečny krém, ktorý hlboko hydratuje a výživuje aj veľmi vysušenú pokožku.

Zaujalo ma to, akurát mi dochádzalo moje telové mlieko z oriflame čo som mala k jednej voňavke a teda, ideme skúšať! Nakoľko ma Soaphoria veľmi príjemne prekvapila ricínovým olejom, vedela som, že ma nesklamú. Ostávalo už iba vybrať si z niekoľko ponúkaných suflé sránd. Všetky zneli lákavo, musím uznať, že soaphoria má naozaj kreatívne názvy výrobkov :)
Nakoniec som sa rozhodla pre suflé s názvom "Mliečne potešenie". Kúpila som ho na biobeauty, ako všetko bio čo mám snáď :D 
Tam sa o ňom môžete dočítať:
Soaphoria telové suflé dodá suchej pokožke hodvábne jemnú starostlivosť a ochráni ju pred vysušovaním. Unikátne krémové a výživné zloženie s bambuckým a mandľovým maslom pokožku intenzívne hydratujú a stimulujú tvorbu nových aquaporínov – pleti vlastných hydratačných kanálikov – ktoré zlepšujú cirkuláciu vody v pokožke. Dodáva jej hebkosť a omamnú voňu. Neobsahuje žiadne chemické látky ani živočíšne prísady.
(ak vás zaujíma viac info, klik sem)


Je to balené v peknom kelímku, sestra si hneď ako ho zbadala rezervovala balenie po vypoužívaní, že si niečo do toho dá. :D
Čo sa týka konzistencie, je to naozaj príjemná náhrada za krém či olej, po otvorení to skutočne vyzerá ako našľahaná pena, mne to pripomínalo plnku do koláča. Aj to tak sladko voňalo. Podotýkam, som zaťažená na jemné svieže vône, ale toto si moje srdce získalo. Strašne mi tá vôňa niečo pripomínala, niečo sladké, ale nevedela som si spomenúť čo. Pena sa po dotyku s pokožkou a rozotieraním menila na olejový krém.
V popise o suflé uvádzajú, že vyživý aj veľmi suchú pokožku a musím dať za pravdu. Pokožka bola hydratovaná skutočne celý deň. Nebola lepkavá ani nejaká neviem, čudná, ale taká príjemná, hebká.. fajnová proste :D keď som sa ráno pred prácou natrela týmto krémom tak som sa ani nevoňavkovala, lebo by sa to bilo skrz tú výdrž suflé :)

 Pokožka bola veľmi pekná, lepšia, zdravšia. Za mňa obrovské plus.


Zhrnutie:
Plusy:

- príjemná konzistencia
- výdrž
- hydratácia
- vôňa

Mínusy:
- rýchlo sa míňa :( :D:D:D Ale to nie je chyba výrobcov :D
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára