Essence - Krémový lesk

Keď už som začala s tými matnými leskami, nesmiem zabudnúť na lesk od Essence ! Od prvého momentu som si ho zamilovala, ale, má svoju chybyčku. Akú, to sa dočítate v celom článku :)

Opäť, som si ako inak, vybrala červený odtieň. Kúpila som si ho ešte koncom 2013, no mám ho doteraz, čo sa čudujem pri tom ako často ho používam. :)
Vtedy som objavila jeden úžasný e-shop, odkaz TU. Dlho som hľadala spôsob ako sa dostať ku kozmetike od essence, pretože v mojom meste sa nepredáva. Nemáme tu DM a nikde inde tu essence nie je. No práve túto značku som si zamilovala, jednak pre cenu a jednak pre kvalitu, ktorá je mnohonásobne vyššia ako cena produktov.  Ale cestovať hore dole len kvôli tomu mi prišlo hlúpe, to ma vyjde lacnejšie poštovné. A tak som hľadala a hľadala... kým som nenašla mel. :) Majú neskutočne obrovský výber, skvelé ceny.. No nevyskúšaj.
Môj prvý nákup u nich vyzeral takto (ani neviem ako sa mi podarilo zachovať fotku) :

Odvtedy sa musím strašne krotiť, aby som to tam pravidelne nevykupovala.. Chlácholím sa slovami o tom, že mám toho doma veľa. A naozaj mám.. :D Takže zatiaľ som tam nakúpila len dvakrát. No akurát dnes som zistila, že mi chýba nejaká nevyschnutá maskara v zbierke, tak sa konečne našiel dôvod objdnávať !:D No moja mladšia sestra ma krotila, tak som objednala naozaj len to, čo potrebujem. :) Takže čakám už len na potvrdzovací mail o tom, či majú všetko skladom. dúfam že áno :D

No a k tomuto lesku. Lesk neskutočne krásne vonia, tak sladko, vanilkovo. Vanilku mám rada, takže ma to len potešilo. :) Zloženie je naozaj krémové takže pery nevysúša, skôr hydratuje. Pery sú po ňom hladké a jemné, farba je krásne sýta, netreba dvesto vrstiev. Okamžite sa stal mojim miláčikom a beriem ho všade so sebou.

Čo sa týka výdrže, vydrží dlho, ALE !
Akonáhle sa napijete, lesk je na fľaši..Akonáhle jete, máte to na jedle/príbore... Dáte niekomu pusu na líce, automaticky má otlačok ktorý ide veľmi ťažko dole..  Jednoducho, strašne sa otláča na všetko s čím príde do styku. Avšak, napriek tomu farba vydrží dlho, no nápor tekutín ho dosť rýchlo oslabuje.  A to je vlastne jediné mínus, ktoré na ňom je. Hodlám sa ho doobjednať a skúsiť aj iné odtiene, bojím sa, že potom už nebude v ponuke. Milujem ho aj napriek tomu ako púšťa a asi sa naučím ho fixovať radšej ako sa ho vzdať :D

Takže zhrnutie;

Plusy:



  • jemná sladká vanilková vôňa
  • krásne sýta červená farba
  • naozaj dosť dlho vydrží
  • krásna matnosť
  • pery nevysušuje, ale naopak hydratuje
  • je úžasne jemný 


Mínusy:


  • odtláčanie sa, púšťanie farby na všetko s čím príde do styku
Máte svoj obľúbený lesk? :) Aká je jeho farba? Tiež máte radi matné lesky?:)
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára