Čierna maska

Dnes je už asi každému známa, rozšírila sa rýchlosťou svetla. A samozrejme, moja zvedavosť by mi nedala spávať, keby som túto masku nevyskúšala aj ja.  Aké boli moje dojmy? Nájdete ich v celom článku.

Takže, v prvom rade, načo slúži táto maska?

Na zlavadna.sk sa o nej môžete dočítať :

Vysoko efektívna maska, ktorá obsahuje aktívne bambusové uhlie, dokáže s pleťou zázraky. Prírodná sila tohto produktu dokonale zbaví Vašu pleť všetkých nedokonalostí ako sú čierne bodky na tvári, odumreté bunky či akné.

Roky sa snažím zbaviť čiernych bodiek. Niekedy ich vidieť viac, niekedy menej.. Ale vždy tam nejaké sú. Na ebayi bola táto maska veľmi lacná, priložím aj link na spodok článku. Dá sa kúpiť v tube, no rozhodla som sa ju najprv otestovať skrz vzorky. Nájdete ju po jednom, troch či 15tich kusoch, možno aj viac.. Povedala som si, vezmem 15. :D 

Táto maska má presne ten typ reklamy, ktorá uchváti a prinúti Vás nakúpiť to dobreže nie na tony. A dokonca aj ja, čo som dosť nedôverčivá som sa dala zlákať, no za tú cenu ma to vôbec neštve. :)

Ruku na srdce, mala som ju len 4x, takže ešte mi ostalo dosť vzoriek. Maska je naozaj dobrá, pleť neporovnateľne vyčistí, zbaví odumretej kože ako sľubuje... Strašne sa mi šúpe nos .. a zošúpať to dole .. koho by to bavilo?:D Táto maska to spravila za mňa, plus zobrala aj čierne bodky. Avšak, pred jej nanesením si najprv umyjem tvár s gélom o ktorom bude neskôr tiež článok. Len jemne ju utriem do uteráka a až potom nanášam túto masku.  Pleť je po nej dokonca aj jemná, maska má príjemnú slabú vôňu, takú, "čistú" nie parfumovanú. Dokonca mám pocit, že naozaj redukuje tvorbu akné. 
No posledný krát keď som si ju nechala dlhšie mi ostali na tvári červené fľaky... zmizli po nejakej polhodinke, no zľakla som sa, že mi to nebodaj ostane. Zrejme to však nebude maskou, v poslednej dobe mám precitlivelú pleť a tak teda si s ňou dávam pauzu :)

Zhrnutie:

Plusy:
  • jemná čistá vôňa
  • naozaj vytiahne väčšinu čiernych bodiek
  • zbavuje odumretej kože
  • pleť je po nej jemná a hladká
  • predchádza akné
  • nízka cena
Mínusy:

  • žiadne
Odkaz na zľavadňa TU. Avšak, tu by som masku nekupovala, ako nehnevajte sa na mňa, ale za vzorky dať 8€ ??? :D
Skôr by som odporúčala klasicky, Ebay. Odkaz TU. Cena je o dosť nižšia a je to ten istý výrobok, ktorý dokonca odkúpili práve odtiaľto. :) A dokonca, freeshipping, ktovie koľko by vyšlo poštovné na zľavadňa :)
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára