Prvý nákup z biobeauty.sk

Čaute decká, pár minút dozadu mi prišiel môj prvý balík z biobeauty.sk. V piatok mali BioBeauty deň v PK a nezabudli ani na nás, žijúcich kus od ruky. Rozhodli sa ku všetkým objednávkam zadaným v tomto dni pribaliť vzorky + nejaký darček (mimochodom, už tie vzorky pokladám za darček). Dlhšie som pokukovala po ich stránke a koho by nenakopol tento status? :) Čo som si kúpila + moje prvé dojmy nájdete v celom článku :)
Rozhodla som sa vyskúšať ricínový olej, vraj je dobrý na strááááášne veľa vecí a práve na tie veci, ktoré potrebujem, takže ten putoval do košíka veľmi rýchlo. Rozhodovala som sa medzi ním a hroznovým olejom, no nakoniec som sa rozhodla že prvý olej ktorý vyskúšam bude práve tento.
Aký je to ešte neviem, no čoskoro príde recenzia aj naňho.

Ďalšia vec, ktorú som si prihodila do košíka, bol balzam na pery. Fičím na rúžoch, matných leskoch, ale balzam nemám ani jeden. Oriflame vajíčko sa mi minulo, tak som sa popozerala po balzamoch na tejto stránke. Okamžite sa mi zapáčil levanduľový balzam, pretože bol v krásnom fialovom obale a levanduľa je jednoducho super. :D

Napokon som si do košíka prihodila morskú soľ do kúpeľa, milujem sa čľapkať vo vani a prečo si ten kúpeľ neobohatiť a nedodať telu minerály ?:)

Takto vyzeral balík, ktorý mi prišiel:


Ako vidíte, biobeauty naozaj pribalila vzorky.. a nie jednu, nie dve, hneď 8! Úplne super sú :D A ako darček poslali mydlo. :) Strašne ma prekvapili. A v pozitívnom slovazmysle samozrejme. Naviac, objednávka prišla veľmi rýchlo, neboli žiadne problémy, no majú u mňa neskutočné plus !:)
Veľmi sa teším a neviem sa dočkať všetkého toho testovania :D už nech mám prácu za sebou a môžem testovať :D No už teraz som presvedčená, že to nebolo posledný krát, čo som u nich nakupovala. :)

A čo vy, máte nejakú bio kozmetiku? :)

Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára