Natura Siberica - čistota sibírskej prírody I.

Strašne dlho sa dokopávam k novému článku, ale nejak do toho vždy niečo iné vošlo. No dnes nadišiel čas to zmeniť. Dnes sa vyjadrím k úžasnej bio značke, ktorá si získa snáď každého.



Ako prvý produkt tejto značky musím určite spomenúť šampón. Kto ma pozná vie, že mám veľmi husté vlasy a ešte aj veľmi dlhé. (dobre, mala som, trochu - pol metra som zhodila ale už to dorastá zas  ) Neraz sa mi stáva na ulici, že sa mi ľudia skrz vlasy prihovárajú . Často sú najviac diskutovanou témou tam, kde sa zjavím, no asi nikto si neuvedomuje, koľko je za tým starostlivosti. Treba používať správny šampón, dopriať vlasom kvalitnú kefu/hrebeň, nejaké výživné srandičky v podobe kondicionérov či masiek.. A to ani nespomínam prisedávanie vlasov . Prikladám názornú ukážku pred ostrihaním:


Už asi chápete, o čom hovorím. Len samotné rozčesávanie mi trvá vyše hodiny.. :D No a teda, základ je, používať správny šampón. Používala som ich strašne veľa, každý bol zameraný na inšie, no veľa z nich nebolo. Či sa to niekomu páči alebo nie, šampóny z drogérie sú zlo. Niektoré menšie, niektoré väčšie, ale sú. (Tým si trochu protirečím, lebo ešte mám jeden nedopoužívaný doma..ale to je to menšie zlo ). Nájsť šampón, ktorý presne sadne mojim vlasom, je beh na dlhé trate. Sú husté, kvalitné, ale aj tak sa im nepáči hocaký šampón, v čom s nimi súhlasí aj pokožka hlavy. Tá si vyberá ešte viac. Zvykla sa mi šúpať, svrbieť, bolieť, no všetko, len aby vyjadrila nesúhlas. Veľa spraví strava samozrejme , choroby a výživa, no treba aj kvalitný šampón.  

Raz som tak obzerala šampóny tejto značky, no nevedela som sa rozhodnúť, majú ich toľko a všetky vyzerajú tak dobre  Tak som si nechala poradiť od ochotných slečien (? snáď som už nejakú vydatú týmto neurazila ) z BioBeauty. Sranda, úplne mi trafili na prvý krát, vedia s čím robia, to sa mi páči   Takže týmto im chcem poďakovať a šup na šampón:





Takže jedná sa o šampón na citlivú pokožku hlavy (kto by to bol čakal, že? )  O šampóne je možné sa dočítať:

Neutrálny šampón na citlivú pokožku.

Tento neutrálny šampón je ideálny na každodennú starostlivosť o citlivú pokožku hlavy. Šampón zabezpečí prirodzený lesk vašich vlasov a jemne ich chráni pred vonkajšími vplyvmi prostredia.

Sladké drievko znižuje tvorbu kožného mazu bez podráždenia vlasovej pokožky náchylnej na alergie, zatiaľ čo lopúch a nechtík lekársky  jemne čistí a poskytuje osobitnú starostlivosť o pokožku hlavy.

Spôsob použitia: Šampón naneste na navlhčené vlasy a končekmi prstov jemne masírujte až kým sa nevytvorí pena. Opláchnite a celý postup poprípade opakujte.

Objem 400 ml

Zloženie: Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Isethionate, Cocamidopropyl Betaine, Pineamidopropyl BetainePS, Hippophae Rhamnoidesamidopropyl BetaineHR, Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Bidens Tripartita Flower/Leaf/Stem Extract, Glycyrrhiza Glabra Root Extract*, Glycerin, Hesperis Sibirica ExtractWH, Cortusa Sibirica ExtractWH, Sorbus Sibirica ExtractWH, Aquilegia Sibirica ExtractWH, Anthemis Nobilis Flower Extract*, Saponaria Officinalis Root Extract*, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil*,  Citric Acid, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Limonene**, Linalool**. 

 (*) Issued from organic agriculture. 
(**) Natural component of essential oils.
(WH) Wild Harvested Siberian Plants Organic Extracts
(PS) Pinus Sibirica Seed Oil Derivative, (HR) Hippophae Rhamnoides Seed Oil Derivative

Šampón môžete kúpiť priamo na webe značky, TU alebo na BioBeauty TU a momentálne na neho prebieha akcia TU.


Vonia krásne jemne po bylinkách, je skutočne šetrný, naozaj ak je potrebné nie je problém ho používať aj každý deň, pokožka hlavy je úplne super  vlasy sú super jemnunké, lesklé a nemastnejú sa tak. Používa ho aj moja mladšia sestra, ktorá vyskúšala tiež kadejaké šampóny, za jeden nedávno vyhodila 30€ a iba jej rozožieral pokožku hlavy . A tiež už nechce žiadny iný šampón ako tento.


Zhrnutie:
Plusy:

- veľké balenie, dobrá cena
- pekná jemná nevtieravá vôňa
- skuročne je jemný k pokožke hlavy, prelieči ju
- vlasy sú super
- už po prvom použití úľava od svrbenia a cítiť a vidieť rozdiel

Mínusy:
- žiadne

Druhý produkt pridám do článku zvlášť, lebo nejak mi to melie a je to dosť dlhé, tak nech vás neučítam k smrti 
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára