Vlasy sú ženskou korunou krásy, kto sa stará o tú moju?

Po strašne dlhej dobe sa opäť ozývam a neviem čo skôr napísať. :D Ale napokon som sa rozhodla článok povenovať vlasom, nakoľko minule som tu predstavila geniálny šampón.(kto premeškal, klik SEM) A opäť budem hovoriť o Nature Siberice. Že je Natura Siberica skvelá značka, je dávno známe. Že ju obľubujem, tiež. A tak sa rovno presuniem k poslednému produktu od nich, ktorý vlastním už nejaký ten mesiac, no nechcela som písať skôr, ako bude dostatočne otestovaný. Ako obstál a o čo išlo?:)
Ešte niekedy koncom jari som si zaobstarala novú masku na vlasy. Na trhu je neskutočné množstvo produktov určených na vlasy, jeden ponúka to, jeden to.. U mňa bol cieľ jasný. Potrebujem niečo, čo bude vlasy hadratovať, hydratovať a znova hydratovať. Suché ich síce nemávam a nenájdete mi ani jeden zlomený či zničený vlas na hlave, zato moja pokožka hlavy je veľmi výberavá. Keďže naposledy sa mi šampón od NS veľmi osvedčil, priamo som pozerala ich produkty. Maska, ktorú som si vybrala nesie názov "Maska zo Schizandry Nanai na posilnenie pokožky a rast vlasov".
Keď kamarátka počula tú časť "na rast vlasov", skoro ma zjedla očami, pretože mne vlasy rastú extrémne rýchlo aj bez pomoci :D Ale úplné gro pre mňa bolo dať to správne papaníčko pokožke.

Presunieme sa k informáciám, ktoré si môžete o maske nájsť na internete:


Maska na rast a spevnenie vlasov

S použitím masky Natura Siberica budú Vaše vlasy  pevnejšie a bude podporený rast nových vlasov.
Organický olej z lopúcha -  obnovuje suché a rozštiepené končeky, dodáva vlasom silu, lesk a stimuluje ich rast
Schizandra čínska a palina arktická -  poskytujú ochranu pred škodlivými látkami, dodávajú vlasom vitamíny
Harmanček -  zjemňuje, skľudňuje a vyživuje pokožku hlavy, zabraňuje vysúšaniu a lúpaniu pokožky, robí vlasy jemnými a hebkými

Spôsob použitia: Naneste masku na čisté vlhké vlasy a nechajte pôsobiť 10-15 minút, opláchnite teplou vodou.

A pre tých znalejších, ktorým nevadia odborné názvy, šup očká sem:
Zloženie:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Quaternium-91, Cetrimonium Methosulfate, Bis-Cetearyl Amodimethicone, Mica (and) Titanium Dioxide, Betula Alba Juice*, Arctium Lappa Root Extract*, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Water*, Helianthus Annuus Seed Oil*, Abies Sibirica Needle Extract (WH), Juniperus Sibirica Needle Extract (WH), Larix Sibirica Needle Extract (WH), Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Oil, Artemisia Vulgaris Extract, Schizandra Chinensis Extract, Berberis Vulgaris Bark Extract, Secale Cerele (Rrye) Seed Extract, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Rice Protein, Hydrolyzed Vegetable Protein, Pinus Sibirica Seed Oil Polyglyceryl-6 Esters (PS), Inositol, Panthenol, Niacinamide, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-37, Centrimonium Bromide, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid, Benzyl Benzoate, Linalool, Limonene, Cl 77510 (and) Talc. (*) Issued from organic agriculture (PS) Siberian Pine Oil Derivative (WH) Wild harvested Siberian plants organic extracts.

Maska prišla v takejto krásnej škatuľke:

Samotný obal je tiež veľmi pekný:


A takto vyzerá maska:


Má 370ml a mám z nej ešte takmer polovicu a to mám vlasy po zadok! Netreba jej neviem aké strašné množstvo na vlasy, ja ju aplikujem teda najmä na pokožku a vlasy po zmytí nie sú vôbec mastné, ako pri niektorých maskách, ktoré musíte dobreže nenanášať od stredu vlasov, aby sa nemastili. Má veľmi výraznú vôňu, ktorá by niekomu mohla prekážať, mne sa však páči. Taká čistá prírodná vôňa, bylinky a všetko, no mne sa ľúbi strašne. Po uschnutí zmytých vlasov ju už necítiť tak intenzívne ako v obale a na vlasoch vonia 1000krát lepšie. Momentálne mám kokosový šampón a ľudkovia to vám poviem, to je kombinácia!! No a späť k sľubovaným účinkom masky. Pokožku naozaj ukľudnňuje, dokonca vo veľkej miere ju zlepšila, takže ju určite odporúčam. Po tejto maske nemám chuť zodrať si hlavu nechtami, absolútne nedráždi. Čo sa týka podpory rastu vlasov, určite zo mňa nespravila bratranca IT, no mám dojem, že pomáha mojim ultra rýchlym vlasom rásť ešte rýchlejšie, takže poteší všetkých, ktorým rastú vlasy pomalšie a chcú tento proces nedrasticky urýchliť. A teraz šupky dupky na naše klasické zhrnutie:

Plusy:

- dosť veľké balenie
- výrazná no prírodná vôňa, u mňa obrovské plus, potešila môj fetišistický nos
- ukľudňuje vlasovú pokožku
- hydratuje
- vlasy sa po nej ľahko rozčesávajú (a to vám poviem, s tými mojimi to sranda nie je, moje česanie bežne trvalo hodinu a pol ,s touto maskou do 10 min!)
- krásny obal
- podporuje rasť vlasov
Mínusy:

-  niekto by ako mínus mohol brať cenu, ja som masku kúpila za 15€, čo je oproti produktom, ktoré bežne dostať v drogérii neskutočne veľa, ALE, pri NS viete, za čo platíte. Takže áno, cena je vyššia, no kvalita je neporovnateľná s bežne dostupnými produktami. Vydrží dlho, takže určite smelo do toho !
Ja som masku kupovala na biobeauty webe, TU, avšak dnes keď som Vám chcela dohľadať odkaz, nevedela som ho nájsť :/ No zoženiete ju aj na stránke Naturi Siberici TU a momentálne v akcii na webe naureusu TU
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára