6x AVON

Avon vie mnohokrát prekvapiť. Prekvapil aj tentokrát? A pozitívne, alebo negatívne? V tomto článku nahliadneme do časti objednávky v avone z pred leta. Zaobstarala som si čistiaci gél, dva nové spreje, jednu stálicu a píling a sprej na schladenie po opaľovaní.
Mám pre Vás 4 dobré správy a jednu zlú. Ktorou začneme?

- Dobrou. Netreba byť negativista hneď od začiatku.

Že som posadnutá voňavými vecami a teda voňaviek vlastním veľmi veľa, je známe už dávno. A preto som si veľmi rýchlo obľúbila telové spreje od Avonu. Ponúkajú širokú škálu vôní a k svojim dobre známym kúskom pridávajú pomerne veľmi rýchlo nové. Tých už vlastním tiež veľa, no dnes sa zameriam na posledné zakúpené. Prvou je stálica katalógu Avon Senses - refreshing lagoon.


Ľudkovia moji, tá vôňa.. Tá vôňa !!! niečo neskutočné, ach. Krásne čistá a svieža. Tento sprej je však trochu netypický. Nepatrí k tým, že nastriekaš a ideš, alebo že si ho hocikedy v meste na seba nastriekate. Nie nie. Toto je skôr telové mlieko v spreji s ľahšou konzistenciou. Je biely, jemne krémový a treba ho rozotrieť. Pokožku hydratuje celkom slušne, po sprche kľudne nahradí telové mlieko.


Za mňa teda +, určite stojí za vyskúšanie.

A keď už sme pri tých sprejoch, rovno spomeniem ďalšie dva.  Oba sú novinky katalógu, teda, boli pred letom, no pre mňa sú aj teraz. :D Prvý je telový sprej s vôňou zeleného čaju a verbeny

Toto je už klasický sprej do kabelky, veľakrát si tieto spreje dávam miesto voňavky. Na tele nevydržia celý deň, to dostrekujem, ale na oblečení držia krásne. Táto kombinácia vôní, verbena a zelený čaj, na mňa pôsobia maximálne ukľudňujúco, veľmi rada si s ním zastriekam aj posteľ pred spaním :D Fakt, neskutočne krásna vôňa, taká čajová. 200 bodov zo 100.

Nasledujúci sprej je vôňa rozkvitnutých pomarančových kvetov. Nemôžem si pomôcť, ale ja tam niekde v pozadí cítim čerstvo rozkrojený melón. Nie arómu, ktorú pridávajú do žuvačiek či produktov s vôňou melóna, nie, klasickú vôňu, keď si kúpite v obchode melón a prekrojíte ho. Je veľmi zaujímavý a pekný, no oproti prvým dvom, veľmi sladký, takže nemusí hocikomu sadnúť. 

A tu ich máme všetky spolu:


ďalší produkt poteší hlavne všetkých čokoholikov a mlsné jazyky. Nepriberá sa z neho! A prečo? Lebo sa jednoducho neje. Je to čokoládový píling na telo. :D Vonia naozaj krásne, píling je taký priemerný, ani dobrý ani zlý, ale skôr dobrý :) 


Toto je tiež stálica Avonu, ponúkajú ho už strašne dlho, len mu renovovali obal. A myslím, že teraz je krajší. 

Keďže nechcem zanechávať negatívne dojmy ani na záver, dáme si ako predposledný produkt práve ten, ktorý sa mi absolútne neosvedčil. 


Balenie je jednoduché a pekné, vonia zaujímavo, sviežo, pripomína mi trochu zubnú pastu vôňou. Niečo na ten spôsob. Privodí síce svieži pocit a umyť umyje, ale neviem.. Mne nejak nesadol, Dokonca mám pocit, že som sa po ňom vyhádzala. Takže za mňa NIE a nikdy viac.

Na záver tu ostal ešte chladivý sprej po opaľovaní. Ja sa síce neopaľujem a slnku sa vyhýbam ako čert krížu, minulé leto som zariekla, že ma napriek tomu aj pri pobyte na slnku nikdy nespálilo. Prišla som taká spálená a červená, že by som všetkých rakov schovala do vačku. A ešte ako to štípalo! Vtedy som si povedala, že každé leto pre istotu musím mať doma chladivý sprej po opaľovaní. Ak by som to znova zariekla. Vonia pekne, jemne, schladí, no niet mu čo vytknúť. :)



Takže toľko k Avonu dnes z mojej strany. Čo vy, používate nejaký telový sprej ?:)

Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára