Októbrový U-box

Ako už viete, veľmi dlho som sa liečila, zotavovala, strávila som nejaký čas v nemocnici. Na základe toho mi dosť vecí ušlo, prepásla som ich a nestihla sledovať. Úprimne, v takej chvíli je asi každému všetko jedno a chce sa len vyliečiť a nemať bolesti. A tak si asi viete predstaviť tú radosť, keď som zistila, že októbrový boxík si môžem objednať spolu s novembrovým, lebo im pár kúskov zostalo skladom. :) Novembrový Vám zatiaľ ešte neukážem, ale poďme si predstaviť ten októbrový :)


Ako prvá z tohoto preplneného boxíku vykukla kolagénová maska na tvár. V predchádzajúcom boxíku sme mohli nájsť kolagénovú masku pre oči, teraz bola kompletne na celú tvár :)


popis produktov :)



Mydlové ružičky do kúpeľa. Vo vode rozpustné. :)


štipec do vlasov


rozdeľovače na nechty na nohách


maska na spanie


mašľa do vlasov


maska na tvár


ceruzka na oči, rúž a tekutý rúž


Parfém. Veľmi pekná svieža, nevtieravá vôňa


Poďme si zhrnúť októbrový box:
Plusy:

-  nízka cena, veľa produktov
-  perfektná ceruzka na oči. som totálny skeptik čo sa týka ceruziek na oči a používam iba linky, ale táto je skvelá ! nedám na ňu dopustiť
- ako milovník voňaviek oceňujem aj prírastok medzi moje parfémy a voňavky. vôňa vydrží síce kratšie a treba ju behom dňa dostrekovať, no to jej neuberá na kvalite :)

Mínusy:

-  pre mňa jediné mínus bol tekutý rúž, bol strašne zle pigmentovaný, rovnomerne ho rozotrieť bolo peklo a neskutočne lepil, takže ten poputoval do koša

Boxík bol super, všetky veci našli využitie, niečo som posunula sestre, niečo som si nechala, páči sa mi tá všestrannosť a neopakovateľnosť každého z boxíkov :)
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára