Tetesept, Balea

Asi každý z nás už bol tak unavený, že sa mu nechcelo nič. U mňa únava a bolesť prekročila hranice tak, že už len otáčanie na posteli mi spôsobovalo bolesti a slzy. Trvalo to dlho a musela som to rozdýchavať. To tak, keď máte miestami prácu na zabitie. Útechu som hľadala v spánku, tabletkách proti bolesti a horúcej vani. Už je tomu nejaký ten rok, čo som začala siahať po rôznych doplnkoch ku kúpaniu, ako šumivé bomby, soľ do kúpeľa, rôzne peny... Osvedčili sa mi, vedia kúpeľ naozaj spríjemniť. Nie len vďaka vôni, či tomu, že zanechajú pokožku jemnú, niektoré majú aj účinok naviac, ako uvoľnenie svalov a kĺbov. 


A tak si to moje nohy v tom škaredom ťažkom období naplánovali do DM-ky hneď, ako som zvládala chodiť. :D Dlho som sa nevedela rozhodnúť, po čom siahnem a tak som sa rozhodla vyskúšať niečo nové. Malé balenia za prijateľnú cenu Vám umožnia vyskúšať niekoľko variácii pomerne v krátkej dobe, nemusíte hneď kupovať veľké balenie, ktoré Vám nemusí ani sadnúť.

Ako prvé som zobrala kúpeľové perly, od značky Balea, dočítala som sa o nich na jednom blogu a bola som naozaj zvedavá. Také niečo som ešte nemala :) Bála som sa kombinácie vanilky a orchideyi, nakoľko orchidea má dosť výraznú vôňu, ale tak, prečo to nevyskúšať?:) Ďalej do môjho košíka pribudla značka Tetesept:. ešte som od nich nič nemala a toto bola skvelá príležitosť ich vyskúšať. Obaly na mňa pôsobili a stále pôsobia tak lekársky, takže som od nich čakala o dosť viac, ako od klasickej soli do kúpeľa. Prvá soľ na fotke je na relaxáciu, obsahuje levanduľu a citrónovú trávu. Druhá soľ je určená na uvoľnenie svalov a kĺbov a obsahuje éterické oleje a bylinky. Popravde, to som si v obchode ani neprečítala, riešila som skôr na čo je určená. Pri pokladni som od milej predavačky dostala ešte pyramídu od tejto značky, ani som nevedela, že v DM-ke prebieha akcia, že pri kúpe viacerých výrobkov značky tetesept: dostanete jednu soľ zdarma. :) Je to detská soľ do kúpeľa, má vytvoriť efekt sopky. A keďže deti nemám a a som večné dieťa, bolo jasné, že je pre mňa. :D

Prvý balíček, ktorý mi padol za obeť, boli práve Balea kúpeľové perly. Vyzerajú takto:


Pohľad z blízka:


Krásne zafarbili vodu :)



Vôňa bola krásna a výrazná, vedela by som si ju predstaviť aj ako parfum. Určite odporúčam vyskúšaať aspoň raz. :) Ja to vidím na zásobenie sa aspoň 2-3 baleniami :D


Ďalší padlý bojovník bola soľ na uvoľnenie svalov a kĺbov od značky tetesept:



Tú žiaľ odfotenú v srdiečku nemám (z výšky) :( 

Poviem Vám, vôňa bola neskutočná, doslova ma ovalila po otvorení sáčku ešte ani vysypaný nebol. V celej kúpeľni bola nádherná bylinková vôňa, normálne som kontrolovala sáčok, či som nezobrala soľ na uvoľnenie dutín, lebo mi to pripomenulo všetky tie mastičky na natieranie pľúc a pod nos. Čiže ešte aj takýto účinok to má :) Takú intenzívnu vôňu som ešte pri žiadnej soli nezažila teda.


A jedna taká krvavá s mojim psycho tetovaním :D Tá je však už fotená mobilom, takže kvalita je mizerná.


Môžem skonštatovať, že po kúpeli som sa cítila maximálne zregenerovaná, oddýchnutá a bez akejkoľvek bolesti. Ideálne bez tabletkové riešenie. :)


Ako predposlednú som vyskúšala relaxačnú soľ, levanduľu s citrónovou trávou. Priznám sa, čakala som fialovú farbu, takže ma neskutočne prekvapilo, keď na mňa vykukla oranžová farba :D


Vo vode sa zmenila na žltú


Ja som si do nej ešte pridala levanduľovú šumivú guľu zakúpenú v čajovni. 


Očakávala som, po prvom balíčku soli od tejto značky, veľmi výraznú vôňu, no táto už bola klasická. Stále dosť silná, no nie tak ohurujúca. Dominantná bola vôňa citrónovej trávy ako levandule, no bolo to príjemné. :)

Poslednú a teda detskú soľ som žiaľ nezaznamenala, pretože som sáčok asi až príliš utopila, sopkový efekt sa nedostavil. :D Ale voda sa zafarbila do červena a aspoň pekne voňala :)



Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára