Jarné Vianoce

Ako už názov vypovedá, Nikuška si spravila Vianoce na jar. Nie nevytiahla som stromček a nezačala ho zdobiť, ale rozhodla som sa trošku viac sa potešiť. Pred nejakým časom som sa odhodlala vrátiť k starej záľube a to pestovaniu rastliniek. A tá radosť, keď sa vám semienka uchytia :) je to v podstate zázrak, ako z malého semienka vyrastú nádherné rastlinky. 


Ako to všetko začalo? Objednala som si prvé semienka, pitahayu červenú, mäsožravú rastlinku a strelíciu kráľovskú. Rozmýšľam.... Hm, však ja na to nemám doma absolútne nič. :D Tak som začala googliť, hľadať.. našla som kopu e-shopov, kde ponúkajú kadejaký tovar, ale nikde som nevidela pokope všetko, čo som si zmyslela, že chcem. Nakoniec sa mi podarilo nájsť web, ktorý mal všetko, čo som chcela. Odložila som si odkaz, že sa k nemu neskôr vrátim a nechala som si týždeň na premyslenie toho, čo vlastne potrebujem. Čo skutočne potrebujem. Chcem pestovať exotick rastlinky a kaktusy. Fajn, Pozrela som si čo sa ako pestuje a rozhodla sa objednať si podľa toho. 

Prídem na stránku, kliknem na položky v menu.. nič. všetko prázdne. Ostala som smutná, že už tovar asi nemajú a nedalo mi, napísala som im. Odpísali mi pomerne rýchlo, pani bola veľmi príjemná a ústretová. Vysvetlila mi, že majú problém s webom, ale všetko majú v ponuke, aby som jej vypísala čo si chcem objednať, ona to zviditeľní na webe a ja som mohla spraviť objednávku.  Prístup sa mi neskutočne páčil, viete ako to dnes chodí, niečo sa opýtate a pošlú vás ľudia dakam.. 

Vybrala som si črepníky na kaktusy, hnojivo na kaktusy, 5l substrát, rozprašovač, mini sklenník na parapetnú dosku a žltú pitahayu. Všetko prišlo krásne zabalené v toľkých bublinkových fóliách, že nie je možn aby sa tovar poškodil aj keby ste s ním hrali futbal :D (Preháňam, ale naozaj to bolo starostlivo zabalené). Nevydržala som, musela som čo to posadiť, tak prikladám aspoň takéto fotografie:







Zasadenú mám strelíciu, pitahayu červenú a mäsožravku :) Ostatné rastlinky počkajú hh :D

Od nadšenia som v balíku najprv ani nezbadala obálku, ale potom som si ju všimla. Bola na nej roztomilá pečiatka :



Obálka obsahovala semienka a papierik s poďakovaním za nákup. Áno, dvoje semienka. Objednala som len pitahayu žltú ale ako darček mi vložili ďalšie (Pupečník asijský) :


Síce mi omylom poslali miesto žltej pitahayi červenú, vôbec mi to nevadí. :D A darček neskutočne potešil, obzvlášť po tom, čo som si o ňom prečítala :) Presne trafili do čierneho.

E-shop má u mňa plus za rýchle dodanie, milý prístup, darček, no za všetko. Rozhodne u nich ešte budem nakupovať

Prikladám na nich odkaz CZ a SK


Dúfam, že sa mi rastlinky uchytia :)



Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára