Natura Siberica - čistota sibírskej prírody II.

Keďže bol článok pridlhý, rozhodla som sa ho rozdeliť. ďalší produkt, ktorým sa budem zaoberať je sprchovací gél. Sprcháče sú skoro tak silná záležitosť (u mňa) ako rúže a voňavky. Tak šup na celý článok


Natura Siberica ponúka viacero sprchových gélov, no najviac ma zaujal tento:




Prečo práve tento?  Je fialový!!!!  a obsahuje aj levanduľu. A čo môžem povedať po kúpe?
Neskutočne krásne voňal. Jemne, ale krásne, viem si to predstaviť aj ako parfum. Pokožku naozaj o niečo zjemnil ale hlavne, keď som sa s ním večer umyla, nech bol akokoľvek stresujúci deň, ostala som úplne pokojná, zrelaxovaná a ľahšie sa mi spalo :)

O sprchovom gély sa môžete dočítať:


Sprchový gél pre pružnú pleť - Antistresový

Zažite nehu a starostlivosť spolu s novou vôňou sprchového gélu Natura Siberica.
Základnými zložkami sú : Kosatec sibírsky, levanduľový olej, pliník lesný, verbena, šalviový olej, mandle, patrinia sibírska a medovka.
Antistresový gél dodáva pleti pružnosť, nasycuje ju drahými olejmi a vitamínmi. 
Jemná vôňa kvetov a jahodová aróma zmierňujú napätie a stres.

Spôsob použitia: Naneste malé množstvo gélu na vlhkú pokožku. Opláchnite teplou vodou.


Zloženie: 
Aqua, Laurul Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Pine Amidopropyl Betaine (PS), Iris Sibirica Extract, Lavander Extract, Pulmunaria Officinalis Extract, Verbena Officinalis Extract, Salvia Officinalis Extract, Patrinia Sibirica Extract, Melissa Officinalis Extract, Abies Sibirica Leaf Extract (WH), Achillea Asiatica Extract (WH), Agrostis Sibirica Extract (WH), Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Benzoic acid, Sorbic acid, Benzyl alcohol, Parfum. (WH) Wild harvested Siberian plants organic extracts (PS) Pinus Sibirica Seed Oil Derivative

Zhrnutie:
Plusy:

- veľké balenie, dobrá cena
- úžasná vôňa
- bola som zrelaxovaná a ukľudnená nech bol akokoľvek stresujúci deň aj sa mi lepšie spalo
- pokožka je hydratovaná, jemná
- pokožka bola aj spevnená 

Mínusy:
- žiadne

Po tomto sprchovom géle určite ešte siahnem.

Kúpiť ho môžete v akcii TU, alebo na BioBeauty TUprípadne na domovskej stránke TU

Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára