Trojité B alias balíček (z) Bio Beauty

Ako už niektorí možno viete, táto stránka mi prirástla k srdcu. Jednak širokou škálou sortimentu, bohatým popisom a jednak neskutočne ľudským prístupom. Nenakupujem síce každý deň, ale práve dni ako dnes, mi pripomínajú, do akého obchodu sa znova vrátiť, aj keď len do internetového.


Dávnejšie na blogu biobeauty prebiehala giveaway, do ktorej sa nás zapojilo málo a tak sme dostali darček všetky, ktoré sme sa zapojili. Strašne ma to potešilo, ešte som takto nevyhrala. :) Prešlo niekoľko dní, upratovala som si v zásobách a zistila som, že mi niektoré veci chýbajú. Snažím sa nakupovať prakticky, aby mi nestálo zbytočne 10 rôznych produktov rovnakého zamerania v poličke (avšak, v niektorých veciach si jednoducho nepomôžem). Preto som sa znova rozhodla objednať si u biobeauty aspoň pár drobností. Pred uskutočnením objednávky som im aj rovno napísala, aby mi darček rovno pribalili k objednávke, veď načo zbytočne platiť poštovné, keď už niečo ku mne od nich pôjde a hádam si aj robotu na viac ušetria. :)

Čo ma čakalo v dnešnom balíku? Tak, pozrime sa spolu:

 škatuľa bola pomerne veľká... a čo ukrývala ?:)

takto vyzerala po otvorení. A šup skúmať, čo je vnútri :)
(nie som si už konkrétne istá, či všetko zadelím správne, hádam to nevadí)
plochší balíček s peknými kvetinkami <3 a ukrýval:


krásny zošítok <3 už mám pre neho aj vymyslené využitie :) 


najprv som si myslela,že kartóny sú preto, aby sa nepokrčil zošiť, ale neskôr mi zaplo, že slúžia na poskladanie škatuľky :D musím ju zlepiť, ale aspoň priložím fotku:


a do vnútra som skryla tieto pekné vecičky, ktoré boli tiež v tomto balíčku:



ospravedlňujem sa, túto fotku som obzvlášť zle odfotila :D

druhý balíček:


a tento ukrýval:
(nie som si už konkrétne istá, či všetko zadelím správne, hádam to nevadí)





mailom som sa pýtala na vzorky šampónov a masiek, hlavne od naturi siberici. Chcela som si kúpiť priamo šampón z rakytníkovej sady, ale nebol na sklade. A ako sa zachovali v biobeauty? Ani mi nepovedali, odliali do fľaštičky a pribalili. :) No nie sú super?



Tak toto všetko boli vzorky a darčeky. Normálne mám ďalšie vianoce :) Čo som si teda kúpila?


vzorku masky na vlasy (sú dve, ale načo fotiť to isté :) )


 
mydlo z farmy
maska na vlasy, mala totálne krásne balenie, dôkladnejšie fotky budú v recenzii po používaní :)

 

a takýto rozkošný koláčik do kúpeľa, ktorého obal sa mi podarilo zlomiť :D :




Takže na záver iba toľko, že ako budem všetko testovať, popridávam aj recenzie. Som maximálne šťastná a biobeauty len odporúčam ! :) Toľko darčekov, kks, som musela riadne poslúchať :D


Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára