Ďalšia panda do zbierky



Po dlhej dobe som sa zas raz, dokopala k článku a vyzerá to tak, že dnes/zajtra, dobehnem zameškané a dohádžem sem všetky rozpísané. :) Tento kratučký článok sa povenuje nákupu na aliexpresse. Hádžem to však do ebay rubriky, pretože fungujú na rovnakom princípe.

Keďže som veľka milovníčka pandičiek, neodolala som ďalšiemu tričku s pandičkou do zbierky. mám jedno realistické z dedolesu, ale toto je také skreslené, milunké... Našla som ho na ali (skratka pre aliexpress, fakt sa mi to nechce písať stále celé), no nebola som si istá či ho kúpiť. Po šatách, ktoré mi neprešli cez hruď... Predsa len, sú tam prevažne drobučké veci, veď skoro všetko je robené na aziatky, a tie majú nanajvýš Béčka (ak to číta nejaká aziatka hovoriaca po slovensky, ospravedlňujem sa, výnimky sú samozrejme možné). Mne príroda nadedila, začo som vďačná, i keď nadelila aj tam kde nemusela. :D Tričko mám z tohoto odkazu, klik SEM pre náhľad mojej objednávky, kde sa dá rozkliknúť a objednať. Píše sa že plus size, ako vidíte na obrázku, slečna sa do neho zmestí aj 10x a môže sa pohybovať voľne ako na párty.

Predajca uvádza rozmer , šírka cez hruď 120 cm, dĺžka 70 cm.. Reku ok, 120, tam nejak prsia ešte narvem, beriem ho ! Pri najhoršom posuniem mladšej sestre.. .Free shipping, 5-6 éčok tričko, ok, rozhodnuté. Vybrala somb bielu farbu a zaplatila.

Prišlo mi minulý týždeň vo štvrtok a čo je najdôležitejšie ! Prsia som doň narvala!! :D Síce sa tam nezmestím 10x a isto tam mojich 10 ja nemôže tancovať, s tričkom som spoko, avšak prvý krát keď som ho obliekla som sa strašne smiala, lebo sa pandičke tak zdeformovala hlava, že koniec. Ale trošku sa to dá popoprávať, takto vyzerá teda:



Priateľ povdal, že veľká hlava značí, že je pandička múdra. Ale viete čo? Ja som s tričkom spoko :D Materiál je príjemný, i keď to nie je klasická bavlna, trošku presvitá, čiže rozhodne len biela podprsenka pod, ale je super. :)

A čo vy, máte tričko s potlačou, ktorému nejak smiešne meníte tvar ?:D
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára