Biobeauty výhra

Tento článok bude viacmenej rýchly-report, o tom, čo sa mi podarilo vyhrať. Kto sledujete biobeauty na FB, viete, že tam nedávno prebiehala súťaž. Kto nie, nech sa páči, toto je ona:


Ktorý balíček sa mi podarilo vyhrať a čo obsahoval? :)

Takže podarilo sa mi vyhrať ružový balíček :) Krabička bola zase raz pekná a vyzerala takto:




Jej vnútro bolo ešte krajšie! Najviac sa mi ráta pri rozbaľovaní balíčkov od BioBeauty, že ešte ani krabicu neotvorím, stačí dať dole obal z balíka a cítiť neskutočne kráásnu vôňu produktov :3 No a po otvorení to voňalo ešte intenzívnejšie :P



Jednotlivo pofotené produkty:



Ponio masážna kocka - Ružová alej
vždy som chcela vyskúšať nejakú masážnu kocku, moje prosby boli vypočuté :D A hor sa do hľadania maséra :D:D

od Figs & Rouge som mala a vlastne ešte trochu mám číry lesk. Veľmi kvalitný, tak som zvedavá ako sa osvedčí toto :)






Nakoľko soaphoriu plánujem znova rozoberať v blízkej dobe, teraz pomlčím a potichu sa budem tešiť :D


Na toto som najviac na svete zvedavá, strašne veľa o tejto značke počuť poslednou dobou, ale ešte sme nemali tú česť zoznámiť sa.  

Takže na dnes je to odomňa všetko, s produktami sa ozvem znova, keď budú otestované :) 



Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára