Augustová GA

V tomto článku sa chcem trochu vrátiť v čase, nakoľko som mala po ruke len tablet s nekvalitným foťákom, povedala som si, že sa k tomuto vrátim neskôr. V auguste sa mi podarilo vyhrať GA u Lucky TU. Nafotila som rýchlu fotku tabletom, takú informačnú, že aha, Lucka slovo drží, Lucka je super <3 :D ale zaslúži si článok s lepšou fotografiou.


Voňavku žiaľ, už nemám ako odfotiť, bola podarovaná. Poviem k nej ale toľko, že vonia skvele.


Začnime zľava. Matný strieborný GR lak, ozaj dobré krytie, stačí jedna vrstva. :)
GR fialový lak, nakoľko ulietavam na fialovej farbe ako Lucka, rozhodne ma potešil aj tento lak. Fialových mám niekoľko, no každý je odtieňom niekde inde, čo je super !:D
Ďalej nasleduje Dermacol, perleťový s jemnou farbou. Skúšala som ho aj čistý, aj na iný lak, paráda. :) Za ním je čierny NYX lak, má to byť vraj TOP coat, ale ja ho používam aj čistý, dám zo dve vrsty a je sýty dokonale. Posledný lak je opäť Dermacol, ružové veľmi nemám, takže paráda. A na záver, krém od Avonu. Ten si berávam do roboty, takže využívam všetko :D
A ešte dve tabletové fotky:
Ružový Dermacol lak a na malíčku a ukazováku pretretý perleťovým Dermacol lakom :) Výdrž vám povedať nemôžem, nakoľko sa rýpem v technike,mne žiaden lak nevydrží dlho :)



Lucka pribalila k výhre aj vzorky, ako ste mohli vidieť na fotke hore, Dermacol telový makeup som musela okamžite na sebe vyskúšať...telový makeup som ešte nemala a ani sa ho nosiť nechystám, ale na vyskúšanie prečo nie... :D


PS: ja som to bledé.. . na mňa bol dermacol vždy tmavý hrozne :D A vzhľadom nato, že sa neopaľujem.. :) Ale aspoň bola sranda :D Ostatné vzorky žiaľ odfotiť nemôžem, nakoľko som ich už použila :)
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára