Testovanie ďalšieho bio obchodu

Pretože dobrého nie je nikdy dosť a svoje obzory treba rozširovať, prinášam dnes článok o ďalšom bio obchode. Možno ho už poznáte, možno nie, ja som sa s ním len nedávno zoznámila a nakúpila som až teraz. Ako to dopadlo a o čo išlo?:)



Dnes teda budem rozprávať o babičkinejzáhrade. Odkaz TU

V prvom rade spomínam, dostala som krabičku prekvapení na testovanie. Nakoľko som zháňala arašidové maslo, popýtala som sa, či ho náhodou nemajú a predstavte si, mali ! :) Tento obchodík má naozaj široké zameranie, nájdete tu veci od kozmetiky, cez potraviny po ručne robené výrobky a omnoho viac... :) Nakoľko rada testujem a všetko stojí za vyskúšanie, rozhodla som sa, že začnem testovať aj potraviny. Prečo nie?:)
Ako milovník slaného, som si k arašidovému maslu pohádzala do košíka aj RAW chipsy. V živote som nikdy nič také nevidela. Prihodila som si k objednávke ešte bylinné kvapky, ale viac k nim nepoviem, kým ich neotestujem, bude to také prekvapenie do budúcna :P

Takže takto prebiehala rozbaľovačka:


Ako prvé na mňa vykukla vzorka čaju Sonnentor. V ponuke ho už nemajú, takže vám odkaz priložiť neviem, ale určite bude dobrý !:) Som zvedavá strašne, nakoľko čaje ľúbim. 


Ako druhé som rozbalila z bublinkovej fólie Bio Arašidové maslo. Mňamka! To som neodolala a okamžite som do neho strčila prsť :D Výborné :) Odkaz naň je TU


 Ďalšie boli tieto RAW chipsy. Odkaz prikladám TU.


Za nimi som vytiahla ešte jedny, tieto boli v akcii ako môžete vidieť. Morský šalát, tak to som jakživ predtým nepočula. No za tú cenu, nevyskúšaj ! :D Odkaz prikladám TU


Reklamné letáčiky, a tento prvý mi dosť trafil do problému :D


A huráááá ideme na krabičku prekvapení !:)


Moja milovaná soaphoria a ešte k tomu milovaná levanduľa ! Sprchovaciu penu som ešte nemala, tak som zvedavá :)



Mydlá z farmy sú tiež úplná láska a akurát to moje zachvíľu dojde. :)


Dulciu som ešte neskúšala, i keď som o nej uvažovala. Takže vzorka potešila :)


Ponio - vzorka dezodorantu, no paráda :) Taktiež značka, ktorú som ešte nevyskúšala.


Vzorka zubnej pasty, ďalšia vec, ktorá sa mi momentálne míňa, takže padlo vhod. Odkaz TU


Ako ďalší produkt v krabičke bol lopúchový olej na vlasy. Na tento konkrétny už žiaľ odkaz neviem poskytnúť. No z tejto rady olejov nájdete podobné TU


Vzorka detskej zubnej pasty :)


Ponio - Takže rovno dvojnásobne budem testovať pre mňa novú značku. :) Krásne fialový obal, s vôňou čajovníka a levandule. LEVANDULAAAAA... <3 no ja som zamilovaná :D



vzorky :) 

Následne sa mi vybil telefón, posledné fotografie sú dorobené neskôr, takže čo som zabudla odfotiť sa ospravedlňujem.. :D  Pri rozbaľovaní mi za obeť okamžite padlo aj lízatko, nakoľko sa mi vybil telefón tak som ho v rýchlosti cvakla aspoň vybíjajúcim sa tabletom 


Ten smajlík proste musíte vidieť ! :D A poviem vám, chutilo. A to ja lízatká neľúbim. :) Bolo s príchuťou kávy, ja som tam cítila predovšetkým med až potom tú kávu a úplne super bolo <3 

Na záver zhrnutie, s balíčkom som úplne spokojná, dokonale mi trafili do vecí čo mám rada, potrebujem, alebo chcem vyskúšať. Keď domíňam svoje obrie zásoby kozmetiky, určite bude medzi prvými objednanými vecami práve táto krabička. :) za 10 eur mať toľko super vecí sa jednoducho oplatí. 

Čoskoro sa ozvem s recenziami produktov tohoto balíčka:)


Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára