Decembrová krabička krásy


Nakoľko minulú krabičku krásy od BioBeauty som zmeškala, pri tejto sa to stať nesmelo! :D Čo sa v nej ukrýva ?:)



Nápis na krabičke, 100% radosť, bol rozhodne výstižný. :) Mašľa bola pôvodne krajšie uviazaná, ale podvádzala som a do boxu nakukla už v práci :D Tak ideme na obsah:

Tentokrát bol v krabičke aj popis k jednotlivým produktom. Za mňa obrovské plus !




5 € poukážka na nákup, super!:)

Kopa skvelých vzoriek:








Mydlové orechy. Strašne som na ne zvedavá :)


A vuoaláááá Johnny Organic ! Nakoľko pleťový peeling a maska je úplne geniány, bolo mi jasné, že toto bude tiež. :) už mám aj odskúšané, čoskoro pridám článok :)


Takže ja som s decembrovou krabičkou maximálne spokojná :)



Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára