Ponio - pomerne novinka na trhu, ako dopadla u mňa?

Ak si zalovíte v pamäti alebo nedávnych článokch, spomeniete si, že som sľúbila články k produktom, ktoré som pofotila. :) Žiaľ, časovo som na tom bola mizerne, strašne veľa práce, chodila som domov neskoro a na smrť vyčerpaná. Nevládzala som ani vliezť do postele a už vôbec nie písať. A tak to teraz idem napraviť :) V tomto článku, ako už názov vypovedá, sa chcem venovať značke Ponio. Poznáte ju?:) Nie? Nevadí, spoznáte :D



Najprv k značke Ponio pre tých, ktorý ju možno ešte nepostrehli. Je to SLOVENSKÁ značka ručne robenej kozmetiky. Ďalšia lahôdka na našom trhu, no nie? Dlho som po nich hádzala očká a poškuľovala čo vyskúšať, ale potom som na to nejak zabudla.. vďaka obchodu a eshopu Babičkina Záhrada som sa k nim ale dostala. :) V balíčku som mala plný produkt Ponio pazúch - Levanduľa a čajovník a vzorku pazúchu - Pomaranč a eukalyptus. Začala som, ako inak, plným produktom.


Na stránke si o ňom môžete prečítať:
Najklasickejšia klasika - francúzska levanduľa a antibakteriálny čajovník - neprekvapí, nesklame, ideálny pre tradicionalistov:-).
Dezodorant so stredne intenzívnou vôňou, bylinkovou - vôňa síce nie je nijako prekvapivá, zato účinná a tradičná. Vhodný ako doplnok k levanduľovým výrobkom.
Dezodorant nezabraňuje prirodzenému poteniu, ale jeho antibakteriálny účinok zabraňuje rozkladným procesom potu a teda aj nepríjemnému zápachu. Mechanizmus je vytláčací (nie vykrúcací), je treba ho vytláčať opatrne po kúskoch, aby ho nebolo zbytočne veľa. Receptúra je cielene vyrobená tak, aby bol mäkší, a nebolo ním treba príliš tlačiť. Radšej s ním jemne pošúchajte v podpazuší viackrát, aby ste ho nemali priveľa a nehrozilo ošúchanie o oblečenie (najmä tesne po nanesení). Proces vytlačenia je vratný, takže ak ho vysuniete príliš, dá sa dezodorant opatrne zatlačiť naspäť. Dezodorant je v extrémnych letných horúčavách vhodné použiť aj dvakrát denne v menších vrstvách.
INGREDIENTS (Zloženie): Sodium Bicarbonate (sóda bikarbóna), Kaolin (kaolín), Simmondsia Chinensis Seed Oil and Hydrogenated Simmondsia Chinensis Seed Oil (jojobový vosk), Cocos Nucifera Oil (kokosový olej), Theobroma Cacao Seed Butter (kakaové maslo), Lavandula Angustifoilia Oil (silica-levanduľa), Melaleuca Alternifolia Leaf Oil, Linalool*, Limonene*, Geraniol*
* vyskytujúce sa prirodzene v siliciach

Majú v ponuke aj iné, pozrieť si ich môžete TU  :)

Ako prvé by som k nemu povedala, že vonia neskutočne krásne. Krásne a intenzívne. No určite nie na bolesť hlavy, takže citlivejšie nosy sa báť nemusia.:) Zamilovala som sa do neho natoľko, že som ho používala každý deň a bolo ho jemne cítiť počas celého dňa. Perfektne dopĺňal moju voňavku. Ale potom prišlo veľké ALE... na miestach, kde som ho použila, sa mi začala extrémne šúpať koža. Ale naozaj extrémne. Nejeden had by mi závidel. Dokonca aj čudne stmavla. Takže to bola pre mňa STOPka, nepoužívať. Strašne ma to mrzelo, lebo je ozaj super, ozaj krásne vonia a dlho vydrží, no žiaľ, som alergická na niečo v zložení... :/ Už len prísť na to, že na čo som alergická. Doteraz si dávam kožu po alergickom šoku dokopy. :/ Takže pre mňa jednoznačne nie... 



Po mojej alergickej reakcii som sa už neodvážila testovať ďalší pazúch, aspoň kým sa mi koža úplne nezahojí a podarovala som ho sestre. Tá ho pochválila, vôňu môžem pochváliť aj ja a u nej sa podobná reakcia neobjavila. Čiže určite sa nebojte, že je značka zlá, tam chyba rozhodne nebola.

Poďme si to zhrnúť na záver:
Plusy:

- pekný obal
- je tam toho celkom dosť, dlho vydrží, netreba si ho dávať zbytočne veľa
- krásne vonia
- vydrží na pokožke celý deň
Mínusy:

-  moja alergická reakcia :D Ale to nedávam samozrejme za chybu výrobku. :) 

Ešte ma čaká testovanie masážnej kocky od tejto značky, čaká odložená v poličke na svoj verdikt, tak dúfam, že to bude konečne niečo, na čo sa mi neprejaví alergia :) Aké sú vaše skúsenosti s Ponio ?

Share on Google Plus

About Nikki Devon

1 komentárov:

  1. dobrý deň, v článku nefunguje správne link na deodorant, poprosíme upraviť na správny: https://www.babickinazahrada.sk/130-prirodny-deodorant ďakujeme :)

    OdpovedaťOdstrániť