Rare Amethyst

Vždy ma fascinovali kamene a "mytológia" okolo nich. Mnohé z nich skrývajú veľmi pekné príbehy a takéto veci mňa vždy bavili. Amethyst patrí k mojim najmilovanejším kameňom vďaka svojmu vzhľadu. A keď v Avone vyšiel parfém s týmto názvom, okamžite som vedela, že z neho musím mať vzorku. Na moje sklamanie, vôbec sa mi nepáčil. Zvraštila som tvár, ohrdla nosom a vydala zo seba "bľäh". Bola som sklamaná. Ale potom som sa k vzorke vrátila ešte pár krát a zrazu.. Zrazu som tam zacítila niečo, čo mi nedalo pokoja. Niečo, čo ma priťahovalo a nútilo ovoňať ešte raz. Cítila som sa ako fetišista. A tak bolo rozhodnuté, objednala som si ju v sete s teplovým mliekom. Do žiadnej inej vône som sa asi tak nezamilovala ako do tejto. Je na nej niečo zvláštne, čo človeka priťahuje.


Flakón parfému je krásne fialový, lepšie to vidno na fotografii dole:


Stojí 24,90€, momentálne ho avon ponúka za 19,90€. Na  stránke sa o ňom môžete dočítať:

Z kategórie ovocno-chyprových vôní

Hlavné tóny: slivka, fialka, santalové drevo.
Sofistikovaná a podmanivá vôňa obsahuje tóny vášnivej slivky popretkávané tajomnou fialkou a bohatým santalovým drevom.

Nakoľko je to parfém a obsahuje santalové drevo, netreba veľa strekov, cítiť ho krásne celý deň. O telovom mlieku sa dočítate:

Z kategórie ovocno-chyprových vôní.
Hlavné tóny: slivka, fialka, santalové drevo.
Jemné telové mlieko s vôňou Rare Amethyst zanecháva pokožku hydratovanú a hebkú. Vôňa je sofistikovaná a podmanivá a obsahuje tóny vášnivej slivky popretkávané tajomnou fialkou a bohatým santalovým drevom. Telové mlieko umožňuje vrstvenie vôní, vďaka čomu si vôňu Rare Amethyst môžete vychutnávať ešte dlhšie.
Použitie: Naneste dostatočné množstvo na pokožku celého tela kedykoľvek potrebujete.

Pokožku nevysušuje, celkom aj hydratuje a spoločne robia neporaziteľné sexy kombo! :)
Telové mlieko stojí 7€, momentálne ho v Avone nájdete za 2,90€.


Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára