Máj, lásky čas

Nie, nemám zle nastavený kalendár a viem, že už je jún. Avšak, objednávku som spravila ešte koncom mája, no vyzdvihla som ju až dnes. Mydlo z farmy u mňa nie je žiadnou novinkou. Kto ma pozná, či už osobne, alebo skrz blog vie, že na nich nedám dopustiť a hovorím o nich všade, kde sa dá. Prečo spomínam lásku? Pretože do ich mydiel som sa zaľúbila. Nemala som jedno jediné, ktoré by bolo zlé, ktoré by mi nesadlo. Odkedy ich používam, nechcem žiadne iné. Presne ako keď sa zaľúbite do chlapca a už vás nezaujíma žiaden iný. :) Dopriala som si dve, ktoré som ešte nemala. Rada skúšam ďalšie a ďalšie.. Tentokrát som si vybrala Dračiu krv a Škoricové mydlo. A k objednávke mi pribalili "vzorku" mydla Medovka s Citronellou. Preto vravím "vzorku" lebo je to poriadny kusisko ! Hádam polovica z neho. :) Nakoľko mydlá zatiaľ otestované nemám, dnes len prišli, prikladám iba popis a fotografiu, update pridám po dlhšom používaní. A aha, už mám pekné fotky, konečne som si zaobstarala fotoaparát :)


VZORKA - Medovka s citronellou

Prírodné, ručne robené mydlo s kozím mliekom, esenciálnymi olejmi medovkou a citronellou. 
Ingredients: Olea Europaea Oil (Olivový olej), Cocos nucifera Oil (Kokosový olej), Elaeis Guineesis Oil (Palmový olej)* Helianthus Annuus  Seed Oil (Slnečnicový olej)*, Goat Milk (Kozie mlieko), Aqua (Voda), Sodium Hydroxide (NaOH), Tocopherol (Vitamín E), Cymbopogon Winterianus Herb Oil,  Citral*, Eugenol*,  Geraniol*, Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Farnesol*
*BIO produkty z certifikovaného a udržateľného hospodárstva
*zložky vyskytujúce sa prirodzene v siliciach


DRAČIA KRV
Prírodné, ručne robené mydlo s kozím mliekom a dračou krvou
Sangre de Drago - alebo Dračia krv  je miazga z juhoamerického stromu. Ak sa kôra stromu nareže, vyteká tmavočervená penivá tekutina. Čerstvá miazga je kyslá - (pH=4,3).  
Má silné antivirové, antibakteriálne, protiplesňové, protinádorové a tonizující účinky. Posilňuje imunitný systém a napomáhá pri regenerácii organizmu. Urychľuje hojenie rán, popálenín a hojenie popraskanej  kože. 
Pomáha pri akné, pri jazvyčkách po akné, vyhladzuje vrásky.
Ingredients: Olea Europaea Oil (Olivový olej), Cocos nucifera Oil (Kokosový olej), Elaeis Guineesis Oil (Palmový olej)* Helianthus Annuus  Seed Oil (Slnečnicový olej)*, Goat Milk (Kozie mlieko), Aqua (Voda), Sodium Hydroxide (NaOH), Croton lechleri, Tocopherol (Vitamín E)
*BIO produkty z certifikovaného a udržateľného hospodárstva

ŠKORICOVÉ MYDLO

Prírodné, ručne robené mydlo s kozím mliekom, škoricovým esenciálnym olejom a mletou škoricou
Škoricové mydlo je žiadané, nielen kvôli svojej nádhernej vôni. Má antibakteriálne a antiseptické účinky, pomáha pri akné a zápaloch kože. Prekrvuje a prehrieva pokožku, čím pomáha pri liečbe celulitídy.
Zloženie: Olea Europaea Oil (Olivový olej), Cocos nucifera Oil (Kokosový olej), Elaeis Guineesis Oil (Palmový olej), Helianthus Annuus  Seed Oil (Slnečnicový olej)*, Goat Milk (Kozie mlieko), Aqua (Voda), Sodium Hydroxide (NaOH), Tocopherol (Vitamín E), Cinnamomum Cassia bark powder (Škorica mletá), Cinnamomum Cassia Oil (Škoricový esenciálny olej), Cinnamyl Alcohol*, Cinnamal*, Coumarin*, Eugenol*, Benzyl Benzoate*, Linalool*
*zložky vyskytujúce sa prirodzene v siliciach
*BIO produkty z certifikovaného a udržateľného hospodárstva


mali ste už niektoré z nich? :) ja som strašne zvedavá hlavne na dračiu krv. akurát mi došlo moje ANTIK mydlo, ktoré som dostala, takže môžem začať o dušu testovať. :)
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára