Každý z nás je v kútiku duše dieťaťom

A práve preto som sa rozhodla si na tento deň detí dopriať sladkosti z Japonska. Prišli síce až dnes, ale to vôbec nevadí !:) Týmto článkom priznávam, že som dosť veľký anime maniak, vždy som bola a vždy budem. Ako správnemu anime maniakovi sa mi veľmi páči ich krajina či kultúra, žiaľ, zatiaľ je to iba sen do budúcnosti, navštíviť to tam. No podarilo sa mi zohnať si kúsok Japonska domov. Viem, dnes to nie je žiaden zázrak, že nám niečo príde z druhej strany sveta až domov, ale pre mňa je to aj tak dôvod na radosť. Ke´d si predstavíte, kade všade to putuje, kým to príde k Vám... Podarilo sa mi naraziť na jeden web, ktorý ponúka kawai boxy, boxy so sladkosťami, alebo jednoducho, nakúpite si u nich na webe čo sa Vám páči, nemajú minimum order a poštovné je ZADARMO. Znelo mi to až príliš pekne a bola som chvíľu skeptik, či to vôbec príde.. Spravila som menšiu objednávku toho čo mi padlo do oka, nechcela som to riešiť (zatiaľ) boxom. Prišlo to celkom rýchlo, objednávala som tuším okolo 21. 5. Jednoznačne som chcela ochutnať hlavne POCKY, ktoré vidím v každom jednom anime.

Tak poďme spolu na rozbaľovačku spojenú s ochutnávkou :) Otvorenie krabice:


Meiji Yan Yan Biscuit Stick - s čokoládovým dipom



Čakala som strašne umelú chuť asi od všetkého čokoládového, priznám sa. "Tyčinky" boli klasické nasladko, pripomínali mi tie v našich syrových dipoch. Čokoládový dip, nutela alebo čokoládový krém, či iný názov, je celkom chutný. Iný, nie tradičný, ale rozhodne nechutil, teda aspoň mne, umelo. Prišiel mi kúšťok arašidový. 


Odkaz pre tých, ktorým som spravila chuť TU . Stáli ma 1,35€ :)




Ďalšia vec bola skôr slaná.
Bourbon Petit Grilled Pizza Rice Crackers

Vyzerali ako klasické slané krekry ktoré zoženiete v hocktorom obchode. Chuť bola ale maximálne zvláštna. Voňali ako syrové krekry, chutili slane, ale po rozhryzení a poslednom súste boli sladké. Ale bola to strašná mňamka! Veľmi ťažko sa to opisuje. So sestrou sme ich zjedli už pri rozbaľovačke :) určite ich beriem znovu.


Odkaz na ne je TU. Momentálne sa dajú kúpiť za 1,17€.


A teraz k mojim najviac očakávaným Pocky tyčinkám:
Pocky Biscuit Sticks - strawberry ichigo


Ten jahôdkový obal ma úplne dostal, strašne pekné to je :)


A samotné pocky :P Chuť tyčinky by som prirovnala k sušienke v 3bit-ke, jednoducho klasická sladká chuť. Jahodová vrstva nebola umelá (ja viem, stále spomínam umelosť, len som sa fakt bála, že to bude na úrovni poľských sladkostí), trošku mi pripomínala jahodovú milku. Chcela som zobrať aj iné, ale takmer všetko bolo momentálne vypredané :(

Kúpiť ich môžete TU. Momentálne sú za 1,79€

ďalšia vec je táto rozkošná škatuľka,
  Morinaga Choco Ball - Peanuts


Klasické, arašidové guľky v čokoláde. Akurát som dojedla posledný, mňam :( len čokoláda mi prišla lepšia, ako tie, ktoré som mala u nás, na Slovensku.

Link TU. Cena je 1€

A posledná sladkosť sú cukríky,
Puccho Pyramid Blue Soda Ball Candy

 Ich chuť bola veľmi zvláštna, napríklad mojej sestre chutili zo všetkého najmenej, mne sa však pozdávali. Chuťovo mi pripomínali PEZ cukríky, sú trochu tvrdšie, nie je to gumené, dajú sa ale rozhrýzť a vnútri sú tvrdšie asi ako žuvačky v lízatkách. :) Aj tá chuť toho je podobná.


Odkaz na ne je TU a momentálne sú za 0,99 centov :)




S nákupom som spokojná, určite vyskúšam znova :) Pre ľudí, ktorí sú rovnako zvedaví, odporúčam jednoznačne riešiť japonské maškrty cez túto stránku. Poštovné zadarmo do celého sveta, naozaj od Japoncov. Keď som aj narazila na nejakú stránku z blízkeho zahraničia, výber sa mi vôbec nepáčil :(

STRÁNKA





Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára