Argan Revital - hydrofilný odličovací olej Saloos

Dnešný deň venujem čiste odličovacím prípravkom na pleť. Mali sme tu Garnier, bude tu Mixa, ale čo tak niečo BIO? A tak prinášam recenziu na značku Saloos.



Saloos som spoznala vďaka BioBeauty, ako mnoho iných značiek a veľmi ma zaujal. Sú cenovo dostupní, majú pekné obaly a pokiaľ viem, je to naša slovenská značka :) Odličovací olej som nikdy predtým nemala, zvedavosť spravila svoje a tak som si ho zaobstarala. Čo sa o ňom dočítame?
  • pokožku zvláčňuje a omladzuje, dodáva jej pestovaný a vitálny vzhľad
  • má vysoký obsah esenciálnych mastných kyselín, antioxidantov a prírodného vitamínu E
  • upokojuje začervenanú a vysušenú pleť
  • priaznivo pôsobí na tvorbu kolagénu a elastínu
  • pre všetky typy pleti vrátane senzitívnej
  • dôkladne čistí a šetrne odstraňuje make-up
  • vhodný aj pre vodeodolná líčidlá

Zloženie:
  • Bio oleje lisované za studena slnečnicový, sezamový,
  • Vzácny bio argánový olej
  • Zmes éterických olejov ruža, levandula, lemon tea tree
  • PEG-40 Sorbitan peroleate, Laureth-4,
  • Vitamíny A, E, F, lecitín

Ako som už spomínala predtým, argánový olej je veľmi obľúbený u žien a v kozmetike, pre jeho skvelé účinky. Asi najznámejší z nich je, že omladzuje. To mne síce ešte netreba, ale využila som ho pre iné účely. Olej je ako stvorený pre suchú a citlivú pleť, je veľmi jemný a šetrný, má krásnu jemnú vôňu, krásne odlíči aj vodeodolný make up, vôbec ale vôbec nedráždi. Nakoľko je olej, je mastnejší a hydratuje dostatočne natoľko, aby som si po ňom nedávala krém. A vôbec som ho pri tomto oleji nepotrebovala. :) Pleť bola krajšia, živšia, suché miesta postupne mizli. Jediné, na čo som musela dávať pozor a čo som s ním nesmela odličovať, boli oči. Strašne ma to štípalo, až tak, že som slzila. :D Ale zas, u iných som čítala, že ich neštípal, takže je to veľmi individuálne :)

Plusy:

- nevtieravá vôňa
- odlíči vodeodolný makeup 
- pleť je jemná, čistá, hydratovaná
- netreba po ňom krém
- pekný obal
- šetrné zloženie
- maximálne hydratovaná pleť

Mínusy:

- štípajúce oči :)
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára