Micelárna voda od značky Garnier

Ani neviem, či som sem niekedy pridávala článok venovaný prostriedkom na odličovanie. V tomto článku to chcem teda napraviť a priblížiť jeden skvelý produkt.


Väčšina žien v dnešnej dobe sa maľuje dennodenne. Pokrývame svoje tváre vrstvou make upu, očných tieňov,  špirály, umelých mihálnic, rúžov, kontúriek, liniek, rozjasňovačov ,korektorov.... Dávame toho na svoju tvár mnoho. Veľa z nás ale zabúda, že čím viac toho na pleť dávame, čím viac ju vyťažujeme a schovávame pod chemikálie, tým viac starostlivosti by sme jej mali dopriať a tým viac by sme mali dbať o dôkladné odlíčenie. Prostriedkov na odlíčenie existujú milióny, rôzne toniká, pleťové mlieka, micelárne vody, obrúsky.. Stačí si vybrať, čo každému vyhovuje.  Keď som sa začínala maľovať, používala som výhradne pleťové mlieka a zostala som im verná asi do roku 2014. Vtedy som začala skúšať micelárne vody a rozhodla som sa využívať tie. Sadli mi viac, ako pleťové mlieka. Sú ľahšie, neostáva po nich mastná pleť, okamžite sa vstrebú a ja môžem pokračovať v umývaní tváre mydlom a následne ošetrenie krémom. Majú silu odlíčiť a zároveň sú k pleti veľmi jemné. Vedia krásne hydratovať. Asi moje najobľúbenejšie micelárne vody sú tie od biodermy, zatiaľ sa im nič nevyrovnalo, no medzi moju druhú najobľúbenejšiu značku micelárnych vôd patrí práve Garnier. Striedam od nich túto micelárnu vodu s ružovou, ktorá je určená na citlivú pleť a nemôžem sa sťažovať.  No mám pocit, že táto, je lepšia.  V popise predajcu nájdete nasledovné:

GARNIER micelárna voda oil  Vďaka zloženiu obohatenému o micely, odličovacie oleje a známy arganový olej, dvojfázová micelárna voda odstraňuje všetky typy make-upu, eliminuje nečistoty a upokojuje pleť jedným ťahom. Výsledok: veľmi hebká pleť bez mastného filmu. Dvojfázová micelárna voda 3v1. Aplikujte pomocou vatového tampónu bez trenia a oplachovania.Vhodná pre všetky typy pleti, vrátane citlivej. 400 ml = 200 použití 200 použití pomocou vatového tampónu.

Argánový olej v zložení naozaj cítiť a v kozmetike je veľmi obľúbený. Pleť je po čistení touto micelárnou vodou hebká, hladučká ako pokožka bábätka, naozaj čistá a hlavná vec pre citlivú a suchú pleť, ktorú mám, nedráždi, nevysušuje ale naopak hydratuje, vôbec nemám pocit napnutej pleti.  Kupujem len toto veľké balenie, dlhšie vydrží a cenovo sa viac oplatí. Neviem či vydrží 200 tampónov, závisí od dávkovania, no naozaj jej netreba veľa, pretože odlíči aj bez agresívneho šúchania. Dokonca aj vodeodolný makeup, či lepidlo z umelých mihálnic. Toto je to, čo si predstavujem pod pojmom micelárna voda.



Zhrnutie:

Plusy:

- veľmi jemná vôňa
- odlíči aj vodeodolný makeup či lepidlo z umelých rias,
- pleť je jemná, čistá, hydratovaná
- nenecháva mastný filter
- veľké balenie

Mínusy:

- o žiadnom neviem :) 
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára