Koniec leta

Leto končí, človek ani nevie ako.. A preto si jeho záver treba spraviť naozaj pekným. U mňa bodku za letom zanecháva balíček od biobeauty. Tak, poďme ho spoločne rozbaliť !:)


Balíčky od tohoto obchodíku milujem z rôznych dôvodov, skvelá majiteľka, vždy bezproblémové vybavenie, veľmi rýchle doručenie, s láskou pripravované <3 no najviac sa mi však ráta tá vôňa balíčkov ! :)



Nakoľko som po prebdenej pracovnej noci balík otvárala okolo 13tej v pyžame, kompliment určite potešil <3 :D a chválim grafiku


A po odhalení:


Zľava doprava: Stibio šumivé bomby do kúpeľa, Bentonitový íl od Soaphorie, TVOJ telový peeling medovo škoricový, vzadu vzorka od Ponio, Havlíková Apotéka, prací gél, Soaphoria Levanduľové pole - balzam

Šumivky poznám a mám vyskúšané len od pár značiek, takže si treba rozšíriť obzory novou značkou. :D Nevedela som sa rozhodnúť pre konkrétnu vôňu, tak som si vybrala tri, ktoré ma najviac oslovili. A to pomarančovú, levanduľovú a tmavé hrozno. Hlavne na tú poslednú som strááášne zvedavá :)

Soaphoria je u mňa milovaná klasika, levanduľový balzam končím vo vzorke, ktorú som dostala a je perfektný, takže si to pýtalo celé balenie. Čo sa týka Bentonitového ílu, bude to moja ílová premiera. Som zvedavá, mám veľké očakávania :)

Tvoju kozmetiku zatiaľ tak ako Stibio, poznám iba z počutia, takže ide sa testovať <3 Momentálne mám ešte veľké zásoby kozmetiky, na skúšku teda aspoň maličký peeling. Ten budem testovať tento víkend, takže bude recenzovaný asi ako prvý. No už na vôňu môžem povedať, že je úžasná. Úplne ako vianočné perníky :)



Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára