Labello - Strawberry shine

Ďalšia vec, ktorú ženy zabúdajú hneď po dôkladnom odličovaní, je hydratácia. Či už celková, alebo iba čiastočná. V tomto článku sa budeme venovať hydratácii pier.


Neustále na svoje pery dávame rúže, lesky. Dotýkame sa nimi jedla, pitia, v nervozite obhrýzame predmety. Niekto si okusáva pery, či si ich rovno trhá pri nervozite, vystavujeme ich chladu, vystavujeme ich teplu, teda aj priamemu slnku. Aby zostali jemné, hydratované a stále pekné ako z reklamy, treba im aj niečo dopriať. Dnes sú síce rúže, ktoré ponúkajú hydratáciu, rôzne zloženia obsahujúce vitamíny, avšak balzam bude vždy balzamom. Poznáme ho v mnohých formách, tuhý, tekutý, v krabičke, v tyčinke, maslo, alebo klasické krémové zloženie zo spomínaných krabičiek, na trhu ich je strašne veľa. Snáď každá kozmetická značka má svoj vlastný rad balzamov. Obrovský rozruch vyvolali napríklad EOS balzamy pred časom, u mňa sa však neosvedčili. Voňajú krásne, chutia skvelo :D ale nehydratujú tak, akoby mali. Bola to taká, ako to volám ja, "suchá hydratácia". jediný balzam z ich radu, ku ktorému by som sa bola ochotná vrátiť je mentolový. Ten mi prišiel o čosi lepší. Potom prišli baby lips, tie som úplne vynechala. Jeden čas každé dievča muselo mať v kabelke "vajíčko" z oriflame. Priznám sa, tie som mala aj ja a boli skvelé. U mňa však vyhrali labello a figs and rouge. U figs and rouge ma zaujali hlavne retro obaly, bio zloženie, jednoducho rozkošné a naozaj hydratujúce balzamy na pery. Viac ma očarili tie krabičkové ako vytláčacie, i keď aj tie boli skvelé. No jednu jedinú vec nemám rada na balzamoch, kde musíte strkať prsty. A to, že si ich nemôžete naniesť hocikedy. Všetko čo vám prešlo prstami by sa ocitlo na vašich perách. A tak aj pri značke Labello holdujem tyčinkovej forme. Dlho vydrží, je praktický, môžete ho aplikovať kde chcete a kedy chcete.

Labello predstavovať ani nemusím, poznáme ho všetci. Táto značka je na trhu roky rokúce, pamätám sa, že ešte ako dieťa som ich mala desiatky. Považovala som ich za moje prvé rúže, nakoľko niektoré slušne farbili. :) Keď som domíňala svoju zásobu balzamov, poobzerala som sa v tescu práve po týchto a vybrala si jahodový. 

Prečítať si o ňom môžeme od výrobcu:


Nanášajte na pery podľa potreby. Tónovací balzam na pery Strawberry Shine vyzdvihne vaše pery čírou, ale jasno šťavnatou jahodovou červenou farbou s jemne ligotavými pigmentmi prinášajúcimi krásny lesk. Potešte svoje pery ovocnou arómou. Tónovací balzam na pery Labello® Strawberry Shine s jahodovou arómou a farebnými pigmentmi prepožičia perám lesk a jemné sfarbenie. Dlhodobo pery hydratuje a ošetruje ich.


Zhrnutie:

Plusy:

- veľmi jemná pigmentácia
- jemná jahodová vôňa
- hydratácia
- ndostupnosť, nájdete ho asi v každom obchode
- cena

Mínusy:

- žiadne

Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára