Sprchovacie želé - prečo nie?

Pred nedávnom Avon uviedol na trh jednu zo svojich noviniek. Sprchovacie želé. Samozrejme, že som ho musela vyskúšať, ešte som nemala nič v podobnej konzistencii. Poďme sa naň pozrieť bližšie.







Majú v ponuke dve vône, jahoda/guajava a granátové jablko/mango. Vybrala som si prvú z ponuky. V popise Avon uvádza:

Sprchovacie želé s výťažkami z jahody a guajavy.
• dôkladne čistí pokožku
• vyživuje a hydratuje
• zanecháva pokožku jemnú a hebkú
Účinok:
Ovocné sprchovacie želé sa používa ako sprchovací gél. Čistí a osviežuje pokožku bohatou penou, kým jeho lahodná vôňa a ľahké zloženie poskytujú 100%-ne úžasný zážitok v sprche. Okrem toho zanecháva pokožku hydratovanú so zamatovým pocitom.

Vôňa je neskutočná, strašne pekná, sviežo sladká. Konzistencia je omnoho tuhšia ako som čakala, predstavovala som si to ako želé z Toma a Jerryho :) Balenie vydrží podľa mňa pomerne dlho, ťažšie sa rozpúšťa, takže pri nabratí do dlane stačí na celé telo. Pokožka je pomerne hydratovaná, ako po klasickom sprchovom géle, ani nejak úžasne, ani nie je suchá. 



Poďme na zhrnutie:
Plusy:

-  úžasná vôňa
- výdrž
- hravá konzistencia
- nevysušuje
- svieži pocit po sprchovaní

Mínusy:

- žiadne


Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára