Škoricové opojenie

Že je škorica chutná a voňavá, vieme všetci. Vonia sladko, pripomína domov, upokojuje a má mnoho využití aj mimo kuchyne :) Dnes Vám predstavím škoricu v podobe mydla a peelingu.




Škorica je v kozmetike pomerne obľúbený prvok, pre svoju vôňu, či blahodárne účinky. Pomáha v boji proti akné, podporuje rast vlasov, pomáha pri suchej pokožke, bojuje s celulitídou a využíva sa aj pri kozmetike určenej na vrásky. Lákavé, však? Ja však milujem škoricu najmä pre tú vôňu. Alebo škoricové mlieko v našej čajovni, OH! :) A tak som sa v jeden pekný večer rozhodla spríjemniť si ho iba škoricou. Ako prvé sa mi dostalo pod ruky mydlo od mydlozfarmy.sk. Používam ho už asi 3 týždne, no neviem si ho vynachváliť doteraz.  Na ich oficiálnej webovke sa môžete dočítať:

Prírodné, ručne robené mydlo s kozím mliekom, škoricovým esenciálnym olejom a mletou škoricou
Škoricové mydlo je žiadané, nielen kvôli svojej nádhernej vôni. Má antibakteriálne a antiseptické účinky, pomáha pri akné a zápaloch kože. Prekrvuje a prehrieva pokožku, čím pomáha pri liečbe celulitídy.
Zloženie: Olea Europaea Oil (Olivový olej), Cocos nucifera Oil (Kokosový olej), Elaeis Guineesis Oil (Palmový olej), Helianthus Annuus  Seed Oil (Slnečnicový olej)*, Goat Milk (Kozie mlieko), Aqua (Voda), Sodium Hydroxide (NaOH), Tocopherol (Vitamín E), Cinnamomum Cassia bark powder (Škorica mletá), Cinnamomum Cassia Oil (Škoricový esenciálny olej), Cinnamyl Alcohol*, Cinnamal*, Coumarin*, Eugenol*, Benzyl Benzoate*, Linalool*
Mydlo krásne hydratuje, čistí, zlepšuje pokožku. Posledné mesiace som mala dosť ťažké obdobie psychicky, čo sa prejavilo aj na tele. Ľudia, pokiaľ môžete, netrápte sa. Odrazí sa to aj tam, kde nechcete. :D Pre mňa je o to ťažšie dať si pokožku doporiadku, že mám kopu nepekných ochorení, ktoré to samé o sebe zhoršujú. Avšak odkedy používam mydielka z tejto úžasnej farmy, výkyvy sú takmer nebadateľné, akné sa rýchlejšie hojí a fľaky miznú omnoho lepšie. Dokonca aj tie staré. Ale zo všetkého najviac na týchto mydlách milujem ten úžasný pocit sviežosti po umytí, ako znovuzrodenie, neviem to ani popísať, proste je to niečo úžasné a hlavne keď s týmito mydielkami niekde cestujem, je to taký skvelý pocit, niečoho nového po každom umytí. Inak, skvele nahradia aj penu na holenie či šampón, ja mám veľmi citlivú pokožku keď ide o tému holenie, no pri použití tohoto mydla to svrbenie potom, je minimálne a nejdem sa vyškrabať do kosti. (bez srandy, neraz som mala celé nohy krvavé). Vyskúšať ho ako šampón som sa trochu bála, keď sa mi klasické mydlo z obchodu niekedy dostalo k vlasom ostali také čudne mastné, ale skúsila som a neľutujem! Výborne nahradí šampón a vlasy vyčistí, takže od dnes dámy, mi stačí jeden prípravok na 1840283 vecí :)

Mydielko som kupovala spolu s dračím, ku ktorému som dostala "vzorku" (hodnotne veľké mydlo podľa mňa). Spomínané dve sú už minuté, ostáva mi len škorica a môžem hútať, ktoré vyskúšam ako ďalšie :)

Poďme na zhrnutie:
Plusy:

-  úžasná vôňa
- výdrž
- škoricaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- hydratuje
- svieži pocit pri umývaní
- bojuje s akné a fľakmi VIDITEĽNE

Mínusy:

- pochybujem, že tieto mydlá budú mať niekedy nejaké mínus :D

Našim ďalším výrobkom večera, je škoricový peeling od Tvoja kozmetika. Nikdy som od nich nič nemala a tak pri nákupe na biobeauty.sk som zobrala menšie balenie peelingu. Mám ešte nejaké peelingy doma, no bola som strašne zvedavá.


Na oficiálnych webovkách (TU) sa môžeme dočítať:

Hrubozrnný cukrový telový peeling vhodný hlavne pri celulitíde. Vďaka obsahu škorice sa problémové partie intenzívnejšie prekrvia, čo priaznivo vplýva na pomarančovú pokožku. Veľmi vhodný je na použitie po cvičení alebo inej fyzickej aktivite, kedy podporuje účinok spaľovania a prekrvenie podkožného tkaniva.
Zloženie: trstinový cukor, mandľový olej, olej z hroznových jadierok, kokosový olej, glycerín, medový prášok, med, škorica, vitamín E, extrakt z grepových jadierok, škoricový esenciálny olej


Kombinácia škorica a med je priam vražedne krásne sladká. Navodila pocit vianoc, perníkov a neskutočne skvelej pohody. S peelingom sa krásne pracuje, pokožke sa páči, značka ma príjemne potešila a môžem povedať, že mám novú obľúbenú značku. Po vypotrebovaní mojich zásob chcem určite vyskúšať aj jemný peeling z ich ponuky marhuľa+medovka, tiež mňamózna kombinácia. Tento peeling je skvelá bodka za uvoľňujúcim kúpeľom či sprchou, dokonalé zavŕšenie a pohladenie ako pokožky, tak zmyslových buniek či čuchu. Ak hľadáte dobrý peeling, ktorý aj krásne vonia a zároveň neobsahuje všetky tie nepekné zložky s dlhými názvami, ktoré nám škodia, určite odporúčam siahnúť po tomto.  A horsa na zhrnutie:

Plusy:

-  úžasná vôňa
- pokožka je prekrvená
- škorica a med je krásne kombo, ale bacha, budete mať chuť vypekať vianočné mašrkty :)
- milé balenie



Mínusy:
- absolútne žiadne.

Oba produkty maximálne odporúčam, cenovo sú dostupné a bežné produkty z drogérii im nesiahajú ani po päty. :)
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára