Avon ClearSkin - Clear Emergency

ALebo dlhším slovenským názvom: Intenzívny krémový čistiaci gél s 2% kyselinou salicylovou.


Produkt je úspešne vypoužívaný a tak môžem napísať adekvátne hodnotenie podľa mojich poznatkov. No poďme nato :)


Na oficiálnych stránkach avonu sa môžete dočítať:
Intenzívny krémový čistiaci gél s 2% kyselinou salicylovou a výťažkami z pšeničných klíčkov. Vhodný na každodenné použitie.
• pleť hĺbkovo čistí
• redukuje viditeľnosť nedokonalostí
• zanecháva pleť sviežu
Účinky:
Okamžite čistí pleť až do hĺbky pórov. Zanecháva pleť hĺbkovo vyčistenú a sviežu. Hypoalergénne. Alergiologicky a dermatologicky testované.
Použitie:
Naneste na navlhčenú pleť. Naneste čistiaci gél do dlaní a speňte. Jemne vmasírujte do pleti a nechajte pôsobiť 30 sekúnd. Následne pleť dôkladne opláchnite. Používajte ráno a večer.

Používala som ho naozaj každý deň, ráno aj večer, nakoľko ako som už spomenula, moja pleť posledné mesiace prežíva obrovskú krízu a tak sa ju snažím zachrániť čím sa dá.  Vôňa produktu je taká klasická jemná, nevtieravá, dermatologická. Podľa popisu na použitie som naozaj čakala, že gél v rukách spení, ale nech som ho mydlila medzi rukami koľko som chcela, nikdy nespenil. Gél jemne chladí a po opláchnutí tvár pôsobí čisto a tak, "naho" pocitovo, alebo ako to popísať, tak novo, čiste. Ale žeby zanechal pleť sviežu, to som si nejak nevšimla, skôr mi prišlo, že ju mierne vysušuje, čo môže byť spôsobené aj mojou citlivosťou a sklonom k šúpaniu nosa. Vždy som sa po tomto géli musela natrieť. Čo sa týka nejakého hĺbkového čistenia, ťažko povedať, vyčistil, ale nerobil nijaké zázraky a pleť bola rovnaká pred používaním, aj po ňom. Ale pocit čistoty navodil. Veľmi k nemu nemám ani čo rozpísať, nebol zlý, ani dobrý, za mňa taký priemerný neutrál.

Ale teda, poďme si to zhrnúť
Plusy:

-  jemná vôňa
-  pocit čistoty
- nedráždi pleť

Mínusy:

- čakala som od neho viac
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára