Zoznámte sa s U-boxom

Drvivá väčšina žien, ktorá aspoň trochu nahliadla do beauty sveta, či sveta blogov, minimálne z počutia pozná surprise boxy, beauty boxy, dokonca food boxy, zameraní je mnoho. V zahraničí sa tešia popularite, kým u nás sú pomerne novinka. V minulosti bolo možné objednať si pár boxov aj u nás, avšak firmy zanikli skôr, akoby sa stihli plne rozvinúť. Okrem boxov od bio-beauty som nepostrehla, že by tu bol nejaký iný, až kým som na facebooku neobjavila U-box. Nové, slovenské prekvapko.




Už na pohľad majú veľmi vkusné krabičky a veľmi ľudskú cenu, 11,99€ za box plný prekvapení. A tak mi nedalo a napísala som im. :) Môžem Vám povedať, komunikácia bola úsmevná a príjemná a toto je niečo, čo si u slovenských predajcov veľmi cením a pokiaľ môžem, tak to vyzdvihnem. Slovo dalo slovo a boxík bol na ceste ku mne a ako tester na svoj blog som ho získala za 8€. Bola som strašne zvedavá, ešte len začínajú, videla som len málinko fotiek, ktoré zatiaľ sú a mala som nejakú predstavu, ale aj tak, človek je vždy na vážkach a zvedavý čo mu príde. :) Prišiel mi v stredu, 19.9. Bol to veľmi zlý deň, spočiatku mi nič nevychádzalo, bolo toho na mňa veľa, trebalo mi riešiť zákazky a konzultácie s klientmi, obehať obchody a odtrepať domov 10l substrát na presadenie rastlinstva (ukázalo sa, že do daného záhradkárstva už nikdy nevkročím, predali mi na totálku mokrý substrát ktorý som sušila dva dni a poriadne vypekala v rúre aby tam neboli plesne). Niesla som ho v ruksaku spolu s boxom a až na pol ceste som zistila že tečie, takže vrchný obal som trošku skrkvala a poničila a teda priznávam, je to chyba MOJA. :D Boxík prišiel nepoškodený. Tak, poďme si ho spolu rozbaliť. :)



Prvá fotka je nízkej kvality, rýchlo fotená mobilom kým som netrpezlivo odbaľovala box a zapínala zrkadlovku :D Nasledujúcu fotku môžete vidieť na začiatku článku, boxík je vkusný a elegantný, určite nájde u mňa využitie. :)




Následne na Vás vykúkne A4 papier s popisom obsahu vášho boxu. Grafika vkusná, písmo čitateľné. Deformácia z práce, u mňa je toto veľmi dôležitý prvok, aby veci boli vizuálne vkusné. :) Veľa boxov v minulosti spravilo chybu v tom, že nedoložilo žiaden popis a mnohé nevedeli čo s niektorými kúskami, lebo ich predtým nevideli, alebo sa im zapáčili vzorky, no nevedeli zistiť o produkte viac. Veľmi múdry krok.


Prvý produkt, ktorý na mňa vykukol, bola táto milá hubka na nanášanie púdru



Poďme si produkty predstaviť podľa produktového listu, postupne:



1. Kozmetická taštička, či peračník? Využitie nášho prvého produktu v septembrovom U - BOXE sme si dovolili ponechať na Vašu fantáziu,, nakoľko jeho využitie je široké...

ja síce do školy nechodím, ale vďaka mojej profesii zo sebou občas musím nosiť ceruzky a rôzne perá, takže pre mňa jednoznačne peračník. Aspoň už nebudem musieť loviť kabelkou a všetko bude pokope:)




2. Niečo z prírodnej kozmetiky. Tekuté mydlo od českej značky kozmetiky je vyrobené zo 72% prírodných zložiek a zvláčňujúcich olejov, ktoré sa postarajú aby Vaše ručičky boli nielen dokonale čisté, ale aj voňavé.

Balenie je ako vidíte, obrovské. Etiketa je krásna, mydlo vyzeralo super, vôňa mi prišla na pričuchnutie prisilná, ale pri umývaní rúk je jemná a veľmi pekná :) A ruky sú naozaj jemné, nemáte pocit suchých rúk, ako pri niektorých iných. Okamžite si našlo mieesto v kúpeľni.


3. Soľ do kúpeľa. Pre mnoho pozitívnych ohlasov na tento produkt z minulého čísla, sme si dovolili ho zopakovať, no s inou farbou, vôňou a inými extraktami obsiahnutými v ňoom. Tento krát ide o prírodnú soľ do kúpeľa s výťažkami z čajovníka a vitamínmi.

Tá farba je priam hypnotická. Vo fľaštičke mi pripomínala vôňou aviváž a bola naozaj prisilná, no vo vani veľmi jemná, nevtieravá vôňa. Milujem tieto spestrenia kúpeľa, človeka naladia a zrelaxujú už len na pohľad a po vôni, bez ohľadu na účinky, pretože ľudské vnemy sú rovnako dôležité. Neskutočne mi to bodlo akurát v tento piatok..:)



4. Očná paletka a lícenka v jednom od značky USHAS. Paletku sme zvolili v jemných hnedých, jesenných odtieňoch. Na výber v nej nájdete 6 farieb očných odtieňov a jednu farbu lícenky.

Paletku som ešte neskúšala, no vyzerá veľmi dobre. Hnedými odtieňmi sa nedá nič pokaziť asi nikdy, sú to v podstate neutrálne odtiene, ktoré sa hodia naozaj každej žene, slečne. Dá sa s nimi vymyslieť naozaj kadečo. Doma mám obrovskú trojposchodovú paletku, no občas šomrem, že by som si mala kúpiť aj niečo menšie, lebo trepať to so sebou keď niekam cestujete... Je to nepraktické. Takže mi padla úplne do rany. Taká vyslovene "to go" paletka, ešte aj s lícenkou. :)



5. Kolagénová očná maska. Otvorne plastový obal, oddeľte plastovú fóliu a aplikujte masku na miesto pod očami, tak ako je nakreslené na obrázkovom návode zo zadnej strany produktu. Nechajte pôsobiť 20-30 minút.
6. Nálepky na nechty. Ak nemáte čas na návštevu kozmetických salónov, môžete si aj pomocou takýchto nálepiek v pohodlí domova vyčarť krásne dekorované nechtíky. Stačí naniesť podkladový farebný lak, kým ešte nezaschne nalepte nálepky a prelakujte dvoma vrstvami priesvitného laku a nechtíky sú hotové.

Priznám sa, táto maska mi vôbec nie je neznáma, veľakrát som ju zahliadla na ebayi. Dlhé roky po nej poškuľujem, že ju vyskúšam, pretože nestojí veľa, ale vždy to odložím a idem ďalej. CHYBA! Toto je naozaj ale naozaj skvelý produkt. Kruhy pod očami síce nemávam, no mávam ich veľmi opuchnuté, pretože spím málo a pracujem s počítačmi.. Masku môžete nechať na očiach aj dlhšie, dokonca celú noc, ale nesmiete ju mať viac ako 12 hodín. Ja som ju mala nejak okolo hodinky a pol, ľudia moji, nechápala som :D Tak hladké očné okolie a tak odpuchnuté asi nebolo nikdy. Po celý čas to jemne chladilo, oči si oddýchli. Rozhodne skvelá voľba!
Nálepky som ešteneskúšala, momentálne mám na nechtoch trblietavý lak, takže by sa to nehodilo, ale sú milé, jemné a decentné. Pre každú ženu, bez ohľadu na vek či profesiu.



7. Zlatý prstienok



8. Matný make-up vo fľaštičke od značky Editt aj s príjemnou vôňou.

Tento make-up mi tiež nie je neznámy, raz ho mala moja mama. Konzistenciou vyzeral veľmi dobre, avšak nebol to môj odtieň. Momentálne mi dochádza môj obľúbený make-up a dva, ktoré míňam len z povinnosti, lebo stáli celkom dosť peňazí, takže nový bodne určite. Bála som sa odtieňu, pretože mám taký zvláštne bledý podtón, nad ktorý hocičo nesadne, ale na ruke vyzerá celkom totožne, a na fotke ho ani nevidno. Uvidíme ako prejde testom na tvár zajtra. :)




9. Kľúčenka z kožušinky, ktorou si môžete dekorovať či už kľúče, peňaženku alebo kabelku. Opäť produkt, ktorého využitie je veľmi široké a záleží len a len na Vás ako sa rozhodnete ho používať.



10. Ceruzka na pery a oči od talianskej značky MUBARAKIA ITALY.

Ceruzka má pekný ružový odtieň, je použiteľný a hodí sa aj k paletke :)


Tak a to je všetko. Septembrový box na tému jeseň dopadol podľa mňa na výbornú. Zladený v krásnych hnedých a zlatistých farbách s prvkami tyrkysovej, no voľba, ktorej niet čo vytknúť. Obsahoval široký sortiment, dalo by sa povedať, že z každej stránky ženského ja niečo a mne bodol ako soľ. Naozaj akoby mi čítali myšlienky, takže ja som maximálne spokojná. Vizuál výborný, obsah tiež, cena pre každého si myslím prijateľná, prekvapenie skvelé, nevidím dôvod nedať mu ďalšiu šancu do budúcnosti :)

Box na september sa síce veľmi rýchlo vypredal, no POZOR, je možné si ho znova zakúpiť, pretože ho znova dorobili, PLUS k nemu dostanete vzorku. ČIŽE, AŽ 12 PRODUKTOV :)

klik SEM
Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára