Šumivkovo

Nedeľný podvečer akoby si pýtal nové články. Lenivé nič nerobenie, nikomu sa nič nechce a hlavne pri pomyslení, že už zajtra je pondelok. No hrôza! :) No spoločne sa môžeme ponoriť do čara šumivých guliek značky, ktorá na mojom blogu ešte nebola. Mne už síce žiadne nezostali, ale môžem si ich objednať s vami :)




Poďme si stibio trochu predstaviť najprv. Značku sa mi podarilo objaviť vďaka biobeauty, mohli ste vidieť tieto tri farebné guličky v objednávke, ktorú som tu predtým rozpísala. Naozaj to bola pre mňa premiéra a šumivky mám rada, tak jednoucho, byť museli. Dlho som sa rozhodovala nad vôňami, nakoniec som až trom neodolala :D A ostatné mám v pláne vyskúšať tiež. U mňa vyhrali teda pomaranč, levanduľa a tmavé hrozno. Strašne som bola zvedavá najmä na poslednú spomenutú, pretože túto vôňu som veľmi v kozmetike nepostrehla. No a späť k značke, trochu som snorila informácie, ako správny zvedavý tvor a podarilo sa mi zistiť, že túto značku majú na svedomí dvaja sympatickí mladí ľudia. Sú bio, čo je už nad slnko jasné a teda, žiadne škodliviny, testovanie na zvieratach, môžete nakupovať s čistým svedomím. :) Ak vás zaujíma viac, tak klik SEM, celkom úsmevne popísané bio a tak to má byť.  A späť k produktom.

Prvá vyskúšaná bola pomarančová gulička, tá vôňa bola v celej miestnosti od momentu ako sa dotkla vody. Niečo neskutočné fakt, citrusová explózia. A voda bola oranžováááááááá :D v tomto som večné dieťa, toto ľúbim veľmi. Veľmi dlho šumia, sa mi vidí že šumeli cez minútu aj niečo a vydržia aj naozaj plnú vaňu, lebo kde by som si ja dala málo vody. :) Guľka má 50g, myslím si, že je statočne veľká.


Ďalšia ktorá padla za obeť mojej vode, bola gulička s vôňou tmavého hrozna. Ľudia moji, to bola asi najkrajšia vôňa akú som kedy cítila. Toto je môj jednoznačný favorit, ktorý prekonal hocktorú šumivú guľku ktorú som kedy mala, či od tejto značky, alebo od inej. No nádhera.

Na záver som si nechala levanduľu, to je taká moja klasika, levanduľa je proste jedna z najkrásnejšie voňajúcich vecí. Nesklamala, voda bola krásne fialovo perleťová, v jemnom svetle lampy to vyzeralo, akoby sa vo vode odrážal mesiac, skrz tú jemnú perleť :) Obrovsoku výhodou týchto guličiek je, že obsahujú, tuším všetky, mandľový olej. Po kúpeli som vôbec nemala potrebu sa natierať krémom, pokožka bola hydratovaná, jemná, hebká, skvelá jednoducho.

Poďme na zhrnutie:
Plusy:

-  skvelé vône
-  šumivosť (že ako to odborne znie?:D:D)
- hydratácia, jemnosť pokožky
- mandľový olej
- veľmi dobré ceny

Mínusy:

- ja chcem ešteeee :( :D 

Za mňa má táto značka jednoducho zelenú a určite vyskúšam aj iné produkty. Do zošumivenia, drahí priatelia !

Share on Google Plus

About Nikki Devon

0 komentárov:

Zverejnenie komentára